خبرگزاری کار ایران

تورنمنت اطلس‌اسپورت - چین؛

نیکخواه‌بهرامی: ایران برای جام ملت‌ها 12 سرباز آماده می‌خواهد

کاپیتان تیم ملی بسکتبال می‌‌گوید: مربی سعی کرده در این تورنمنت از باتجربه‌ها کمتر استفاده کند تا بقیه را در لحظات‌حساس حتی زمانی که تیم عقب است یا پیش‌افتاده محک قرار بزند.

به گزارش ایلنا، صمد نیکخواه‌بهرامی بعد از برد مقابل تیم ایتالیا در تورنمنت اطلس اسپرت می‌گوید: «مطمئن باشید چین را در دیدار نهایی  شکست می دهیم و باخت روز اول را جبران می کنیم.»

کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان که بازی هم تیمی‌هایش مقابل ایتالیا را از جایگاه تماشاگران تماشا می‌کرد درباره عملکرد تیم ملی این‌طور اظهار‌نظر می‌کند: «بازیکنان همه خوب هستند. البته روز اول بازی ها ناهماهنگ بودیم. ولی بازی به بازی بهتر می شویم و مقابل ایتالیا هم دیدید که ملی‌پوشان بهتر کار کردند. امیدوارم مرحله بعدی هم بسیار عملکرد مناسبی داشته باشیم تا به دیدار فینال رسیده و قهرمان شویم.»

وی همچنین به نیاز تیم برای آشنایی با تاکتیک‌های جدید اشاره می کند: «به زمان نیاز داریم و در یک هفته سرمربی تیم اطلاعات زیادی را به ما ارائه داد تا برای مسابقات آماده شویم. همین امر کمی کار را سخت کرد. ولی با حضور در تورنمنت و سطح تیمها سرمربی روش بازی را ساده‌تر کرد و مطمئن باشید بهتر می شویم.»

نیکخواه‌بهرامی با اشاره به اینکه تورنمنت اطلس اسپرت تمرین خوبی برای جام ملت‌ها است  می‌گوید: « صد در صد همین‌طور است. مربی سعی کرده در این تورنمنت از باتجربه‌ها کمتر استفاده کند تا بقیه را در لحظات حساس حتی زمانی که تیم عقب است یا پیش افتاده مورد محک قرار بگیرند که چه کسی بهتر می‌تواند به تیم کمک کند شناسایی شود. قهرمانی در جام ملت‌ها و رفتن به المپیک هدف همه ماست. چه نفراتی که اینجا هستیم و چه آن بازیکنانی که در تهران هستند باید از بین آنها 12 سرباز آماده انتخاب شود و به چین برود.»

کاپیتان تیم‌ملی که هیچ‌وقت باختن را دوست ندارد درباره قهرمانی در تورنمنت اطلس‌اسپرت می‌گوید:«از تیم‌های حاضر در گروه B اطلاعاتی ندارم. به چین هم اگر باختیم اولین بازی ما بود آن هم بعد از 8 روز تمرین سنگین در تهران با آنها باختیم. یقین بدانید تا دیدار نهایی هماهنگی کامل را پیدا می‌کنیم و با جام قهرمانی به تهران برمی‌گردیم.»

کد خبر : ۲۹۳۷۳۳