خبرگزاری کار ایران

همه توقع قهرمانی دارند

نظری: می‌خواهیم خاطره‌ قهرمانی 2009 زنده کنیم /الخلیج جواب نام جعلی‌اش را با شکستی‌سنگین پس می‌دهد

سنگربان تیم فوتسال تاسیسات‌دریایی تهران تاکید کرد که الخلیج‌امارات جواب نام جعلی خود را در بازی قدرتمند با شکستی سنگین پس خواهد داد.

مصطفی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: تیم ما نزدیک به 3 ماه زودتر از بقیه تیم‌ها استارت زد و تمرینات بدنسازی عالی و سنگینی را برای آمادگی آغاز کرد.

وی ادامه داد: 3 بازی موفق مقابل تیم‌هایی قوی در لیگ انجام دادیم و برای شروع جام باشگاه‌های آسیا لحظه‌شماری می‌کنیم. از یکشنبه در اصفهان اردو زدیم و امروز هم تیم‌های دیگر در هتل‌کوثر به ما ملحق شدند.

وی در ادامه افزود: خدا‌را شکر همه بازیکنان در صحت و سلامت هستند.  ما 14 بازیکن یکسان و قدرتمند داریم. هرچند رقیبان ما بازیکنان‌خارجی و قدری دارند، اما بازیکنان‌ایرانی یک سر‌‌و‌گردن از همه بالاترند. تیم تاسیسات در این مسابقات نماینده‌ایران است و همه توقع قهرمانی دارند. قول‌ قهرمانی دادن سخت است اما ما تلاش‌ می‌کنیم با دعای خیر مردم جام قهرمانی این رقابت‌ها را بار دیگر برای ایران عزیز کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم تاسیسات‌دریایی با بیان اینکه کار کردن با آدم‌های بزرگ راحت است، خاطرنشان کرد: من با وحید شمسایی 10 سال همبازی بودم. بعد از بازگشتم از روسیه به تاسیسات آمدم و با وحید به عنوان سرمربی تیم احساس راحتی می‌کنم. او به حق آدم‌بزرگی است و کارش را خوب بلد است. وی همچنین شخصیت بازیکنان را حفظ می‌کند و به خوبی در حال طی‌کردن راه سر‌مربیگری است.

نظری درباره افت فوتسال‌ایران در چند سال اخیر هم تصریح کرد: فوتسال‌ایران بدون‌شک از ابرقدرت‌های فوتسال‌آسیا به شمار می‌آید. با کمی حمایت دوباره به دوران اوج برمی‌گردد. شمسایی، کشاورز، حسن‌زاده، رئیسی و من در قهرمانی تیم فوتسال  فولاد‌ماهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در سال 2009 حضور داشتیم. در این دوره از رقابت‌ها نیز هر 5 نفر حضور داریم و امیدواریم خاطره‌ قهرمانی 2009 را بتوانیم بار دیگر زنده کنیم.

مصطفی نظری درپایان با اشاره به سخنان اخیر حسین شمس خاطرنشان کرد: از شایعات و اخبار کم و بیش با خبرم اما تمرکزم بیشتر روی تمرینات است. حاشیه‌ها فشار روحی بازیکنان را بیشتر می کند.هرچه کمتر بدانیم راحت‌تر در مسابقات حاضر می‌شویم. درباره این اخبار هم همین‌قدر بگویم که آقای شمس استاد بنده است و سرمربی من بوده . احترام ویژه‌ای برای ایشان قائل هستم. شایسته‌تر است که به تیم تاسیسات کمک کند و یاری برساند چرا که اینک تیم نماینده تمام ایران است و حکم تیم ملی را دارد. هر افتخاری که کسب کند برای مردم و کشور است. قرار است پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورد.

کد خبر : ۲۹۳۸۰۸