خبرگزاری کار ایران

صبا می‌توانست مدعی باشد

دایی: شب بعد از تمرین اول از فکر و خیال نخوابیدم/ بهترین یارگیری را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۱۶

سرمربی صبای‌قم تاکید کرد صبا اگر یک‌ماه زودتر یارگیری کرده بود و تمریناتش را شروع می‌کرد می‌توانست در لیگ مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نخستین نشست خبری‌اش به عنوان سرمربی صبای‌قم گفت: تیم ما خیلی دیر جمع شد و 2 -3 بازیکن ما فقط 4 - 5 جلسه تمرین کردند. متاسفانه بازیکنان اصلی فصل‌قبل را از دست دادیم اما سعی کردیم جبران کنیم و شاید ما بهترین یارگیری را داشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنانی که جذب کرده‌ایم خیلی با ما راه آمدند. ما زمان کافی نداشتیم و از نظر گروهی و بدنی مشکل داریم اما حتما برای برد به زمین خواهیم رفت و دنبال بهانه نیستیم.

دایی با بیان اینکه بازی فردا برای ما خیلی مهم است، افزود: ان‌شاالله با کمک مردم‌قم لیگ‌برتر را با برد آغاز می‌کنیم. ما به وجود تماشاگران احتیاج داریم و بدون آنها نمی‌توانیم کاری کنیم. تیم‌های شهرستانی به دلیل حضور تماشاگران نتیجه‌گرفته‌اند؛ مثل تراکتور و ملوان که مردم پشت تیم هستند.

وی همچنین با بیان اینکه صبا می‌توانست مدعی باشد، تاکید کرد: اگر یک‌ماه زودتر شروع می‌کردیم حتی می‌شد از قهرمانی حرف بزنیم اما الان کار خیلی متفاوت است .

دایی در پاسخ به این سوال که چرا در تهران تمرین می‌کنید، گفت: اکثر بازیکنان ما ساکن تهران و کرج هستند و تمرین‌های ما به همین دلیل در تهران است. هدف‌گذاری ما از روز اول همین بود. یک روز تمرینی در قم درها را باز می‌گذاریم تا مردم به تمرین بیایند.

سرمربی صبا همچنین با بیان اینکه روز اول تمرین تا 5 صبح از فکر و خیال نخوابیدم، افزود: با آمدن بازیکنان بزرگ امیدوار شدم و حالا مطمئنم در لیگ حرف‌های زیادی خواهیم داشت. البته بازهم می‌گویم به کمک مردم قم نیاز داریم. شرایط نقل و انتقالات را ببینید و قضاوت کنید که ما چقدر خوب یار گرفته ایم .

دایی همچنین متذکر شد: دنبال مسائل حاشیه‌ای نباشید. اگر می‌خواهید صبا نتیجه بگیرد به ما کمک کنید. چنانچه مالک جدید نبود صبا به شهر دیگری می‌رفت پس کمک کنید نتایج خوبی بگیریم تا مردم خوشحال شوند.

وی در پایان با بیان اینکه شناخت چندانی از استقلال اهواز  ندارم، گفت: یک بازی دوستانه این تیم را دیده‌ایم. آنها تازه به لیگ آمدند و نا شناخته هستند. امیدوارم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز