خبرگزاری کار ایران

خسرو و فخرالدینی مصدوم هستند؛

مظلومی: مقابل سیاه جامگان به دنبال 3 امتیاز هستیم/هنوز استقلال تیمی که می خواهم نیست

سرمربی تیم استقلال گفت: در دیدار برابر سیاه جامگان تنها برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت و این برد در شروع مسابقات اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایلنا از مشهد، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سیاه جامگان در هتل پارس مشهد اظهار کرد: از حضور دوباره در مشهد خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی را از خود در این شهر به نمایش بگذاریم.

وی افزود: تیم سیاه‌جامگان تیم ناشناخته‌ای است اما این تیم انگیزه و بازیکنان جوان بسیاری در اختیار دارد که چندین فصل است در این باشگاه از مراحل پایین تا رسیدن به لیگ برتر توپ می‌زنند.

مظلومی عنوان کرد: بازی ما در مقابل همه تیم‌ها سخت خواهد بود به خصوص که در این بازی با نفرات کمی حاضر شدیم اما بازیکنان‌مان با انگیزه هستند و فقط برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم استقلال گفت: خسرو حیدری و میلاد فخرالدینی از مصدومان تیم ما هستند و با وجود اینکه می‌توانستند به تیم کمک کنند، ریسک نکردیم و به آنها استراحت دادیم همچنین دو بازیکن محروم داریم که از علت محرومیت آنها اطلاع دقیقی نداریم.

وی ادامه داد: عمران‌زاده را برای اینکه در کنار تیم باشد با خود به مشهد آوردیم اما انتظار داریم که مگویان برای بازی فردا بخشیده شود که در این راستا نامه و مدارک لازم را برای تعیین وضعیت این بازیکن برای بازی فردا به کمیته انضباطی ارسال کرده‌ایم.

مظلومی خاطرنشان کرد: ابومسلم زمانی از بزرگترین تیم‌های فوتبال ایران بود اما هم‌اکنون دیگر اسمی از این تیم وجود ندارد ولی امیدواریم سیاه‌جامگان و پدیده یاد و خاطره فوتبال خراسان را در لیگ برتر زنده کنند.

سرمربی تیم استقلال اظافه کرد: به گذشته‌ها کاری ندارم. نگاه من به آینده است. البته هنوز استقلال، آن تیمی که می‌خواهم نشده است. هواداران می‌دانند که در یک ماه نه می‌شود بدنسازی کرد و نه تاکتیک تیم شکل می‌گیرد. چند هفته برای هماهنگی وقت نیاز است. بازیکنانم با تلاش و انگیزه نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنند.

مظلومی درباره آخرین وضعیت پروپیچ هم گفت: هواداران ما مرتب تماس می‌گیرند و می‌پرسند که تکلیف این بازیکن چه شد؟ نمی دانم چرا جواب استعلام ما را نمی دهند و شاید هم داده‌اند و من خبر ندارم اما مسلما این بازیکن مشکلی ندارد. طبق ساعت کشور این بازیکن پروپیچ آخرین بازی‌اش را ساعت 10:30 به وقت محلی تمام کرده و ITC اش به عنوان بازیکن آزاد صادر شده که می شود ساعت 12:15 نیمه شب ما. اگر نتوانیم به صورت عادی این بازیکن را جذب کنیم از سهمیه آزادمان استفاده می کنیم. فقط ممکن است دو سه هفته اول نتوانیم از حضورش استفاده کنیم.

کد خبر : ۲۹۳۸۱۹