خبرگزاری کار ایران

از شبکه ورزش به روی آنتن می رود؛

قرعه کشی جام جهانی فوتبال در آنسوی نیمکت/ پخش کلیپ زندگی مهدوی کیا

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۲۶

برنامه آنسوی نیمکت این هفته شبکه ورزش به مراسم قرعه کشی جام های جهانی فوتبال می پردازد.

به گزارش ایلنا، این برنامه به بهانه قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 که شنبه شب گذشته با حضور سپ بلاتر و چهره‌های سرشناس فوتبال جهان در سنت پترزبورگ برگزار شد؛ با گذری تاریخی به مراسم قرعه کشی پرطرفدارترین جام جهانی ورزشی یعنی فوتبال از ابتدا تاکنون خواهد پرداخت.

آنسوی نیمکت در بررسی تاریخی جهان فوتبال، این هفته به تاریخچه جام خیریه انگلیس یا چریتی شیلد نیز می پردازد. در ادامه بییندگان و علاقمندان به این برنامه می توانند شاهد کلیپی از زندگی حرفه ای مهدوی کیا ملی پوش سابق ایرانی بوندسلیگا به مناسبت سی و هشتمین سال تولد وی باشند.

"پیتیر چک در برابر بنیتز"، "منچستر یونایتد در آستانه فصل جدید"  به همراه نقد و بررسی دیدارهای تدارکاتی رئال و بارسلونا در  رقابت های دوستانه جام بین المللی باشگاه ها از دیگر آیتم های پنجشنبه شب برنامه زنده آنسوی نیمکت خواهد بود.

گفتنی است برنامه زنده  "آنسوی نیمکت" شبکه ورزش سیما به تهیه کنندگی علی پورکیانی از جمله برنامه های موفق رسانه ملی در جذب مخاطب و ارتقاء سطح آگاهی عمومی فوتبال به شکل تخصصی و کارشناسی است که هر هفته پنجشنبه شب ها با کارشناسی دکتر حمیدرضا صدر و اجرای محمدرضا علیپور روی انتن می رود. 

علاقمندان به جهان فوتبال می توانند 8 مرداد ساعت 23:00 بیننده این برنامه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز