خبرگزاری کار ایران

باید در دفاع و حمله موفق باشیم؛

بائرمن:به 60درصد اهداف مان رسیده ایم /برای صعود به ریو باید با داوران مصالحه کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۳۸۷۲

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به عملکرد این تیم در مرحله مقدماتی تورنمنت اطلس اسپورت گفت: 60 درصد آنچه می‎خواهم انجام شده اما می‎توانیم بهتر از این ها شویم.

به گزارش ایلنا،  درک بائرمن که در جریان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و اسلواکی در تورنمنت اطلس اسپورت از عملکرد سرداور چینی بازی بسیار ناراضی بود، اظهارداشت: این نوع قضاوت متاسفانه همه را بر هم ریخت اما نباید در زمین با داوران صحبت کنیم و بهتر است تنها برنامه تیمی خود را  دنبال کنیم و با این موارد کاری نداشته باشیم. ما هیچ وقت نمی‎توانیم رفتار داور را کنترل کنیم اما می‎توانیم احساسات خود را تحت کنترل بگیریم و به آنچه که باید در میدان پیاده شود تمرکز و فکر کنیم.

وی در مورد اینکه امکان دارد این نوع قضاوت داوران در جام ملت‎ها به ضرر ایران تمام شود، گفت: نمی‎شود کاری کرد و چیزی را عوض کرد اگر می ‏خواهیم به المپیک ریو برویم مجبوریم با آنها مصالحه کنیم. همانطور که مردم در آلمان با باران کنار می‌آیند  و با آن زندگی می‌کنند. باید به اندازه‎ای به بلوغ فکری و حرفه‎ای شدن رسیده باشیم که فقط بازی خودمان را انجام دهیم بدون توجه به مسایل اطراف؛ این تورنمنت از جهاتی دیگر برای ما مهم است که بتوانیم کار خود را درست انجام بدهیم پس به بقیه کار نداریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در خصوص عملکرد این تیم در دیدار برابر اسلواکی نیز خاطرنشان کرد: اگر می‎خواهیم سهمیه المپیک ریو را بگیریم باید به بهترین دفاع در آسیا و چین برسیم. می‎توانیم بهتر از اینها شویم. الان 60 درصد آنچه می‎خواهم انجام شده است. وقتی برگردیم به تهران بزرگترین کاری که باید بکنیم کار جسمانی و دفاعی است. بعد از آن حمله را در آمادگی جسمانی ترکیب می‎کنیم. همه دارند تلاش می‎کنند و همه چیز نوست. امروز جلسه طولانی مدتی داریم و سعی می‎کنیم دفاع و حملات این سه بازی را بررسی و نقاط ضعف‎مان را برطرف کنیم.

باورمن در این رابطه ادامه داد: ما می‎خواهیم گل زدن و تکنیکی گل زدن را سازماندهی کنیم و راحت و ساده گل بزنیم. به نظر من دیمی بازی کردن باعث می‎شود خیلی راحت گل بخوریم. در سال 2000 در یورو لیگ تیم داشتم . بازی‎های ملی زیادی انجام داده‎ام و المپیک رفتم. پس مردم می‌توانند به حس من اعتماد کنند، اگر می‎خواهیم به سطح بالایی برسیم باید در هر دو دفاع و حمله موفق باشیم. بدون دفاع خوب نمی‎‌توانیم ببریم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در پایان تاکید کرد: الان بازیکنان همه به کار دفاعی فکر می ‏کنند. این بسیار مهم است. با داشتن دفاع خوب و بازی ساده مطمئنا پیروزی مال شماست. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز