خبرگزاری کار ایران

هفته نخست لیگ برتر؛

توقف صبای‌قم با علی‌دایی در اولین گام

تیم فوتبال صبای‌قم با سرمربیگری علی دایی، در اولین بازی خود در لیگ برتر امسال، مقابل میهمان خود تیم تازه لیگ برتری شده استقلال‌اهواز، متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، تیم های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز، در اولین بازی خود در لیگ برتر امسال، عصر پنجشنبه به قضاوت بیژن حیدری و کمک رضا سخندان و علیرضا ایلدروم، در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر قم به میدان رفتند که حاصل آن تساوی  بدون گل دو تیم در پایان 90 دقیقه بود.

استقبال 800 نفره از اولین مسابقه

با حضور علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان در رأس کادر فنی صبای قم و جذب برخی از ستاره های فوتبال ایران از جمله هاشم بیک زاده، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی و ... به این تیم، انتظار می رفت که استقبال خوبی از این مسابقه انجام شود، اما حضور تنها 800 نفر در ورزشگاه که حدود 200 نفر آنان طرفدار تیم میهمان اهوازی بودند، برخلاف انتظار ها بود.

بازی کسل کننده و غیرجذاب

انتظار دیگر از این بازی این بود که با وجود بازیکنان سرشناس در تیم فوتبال صبای قم و سرمربیگری علی دایی،  یک بازی جذاب و دیدنی به نمایش گذاشته شود، اما بازی یکسان، کسل کننده و غیرجذاب هر دوتیم صبا و استقلال اهواز، هواداران فوتبال قم را کمی دلسرد کرد؛ البته صبا چند موقعیت مسلم گلزنی داشت که با عملکرد بد مهاجمانش و واکنش های خوب پرویز کریمی دروازه بان تیم میهمان از بین رفت.

نتیجه نهایی بازی، اگر چه برای صبای قم با تمام مهره هایش و سرمربی آن علی دایی، نتجه ای بد و شروعی ضعیف در لیگ برتر امسال محسوب می شود، اما برای تیم تازه لیگ برتری شده استقلال اهواز، آن هم در یک بازی خارج از خانه، نتیجه ای خوب بود، چه آنکه بختیاریزاده سرمربی استقلالاهواز پس از پایان بازی دستهای خود را به نشانه خوشحالی بالا برد.

ترکیب دو تیم و بازیکنان اخطاری

صبای قم با ترکیب حامد لک، مسعود حق جو، خوزه ماچادو، هاشم بیک زاده(سامان آقا زمانی 88) ، امین آرام طبع ،ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی(فرشید باقری 89)، ابوالقاسم دهنوی، جلال الدین علی محمدی، محمد اوسانی و محمد قاضی و سرمربیگری علی دایی در این میدان حاضر شد.

در ترکیب استقلال اهواز اما، پرویز کریمی، محسن حمیدی، سعید سالارزاده،سعید قزل گچلی، مبین میر دورقی(میلاد جعفری 77)، صالح ریکانی،سید علی حسینی ، محمد اسماعیل نظری، فرزاد آشوبی(شاهین مجیدی 60)، عادل کلاه کج و محمد غلامی(حمزه خضیراوی86) با سرمربیگری سیاوش بختیاری زاده به مصاف میزبان خود رفتند.

بازیکنان اخطاری استقلال اهواز در این دیدار، سعیدقزل(13) اسماعیل نظری(45) و محمد غلامی(72) و بازیکنان اخطاری صبای قم، ابوالفضل ابراهیمی(45)، محمدامین ارام طبع(60)، و فیلیپه ماچادو(67) بودند.

کد خبر : ۲۹۳۹۹۸