خبرگزاری کار ایران

چشم‌هایی که حرف می زنند

فروزان خیره به راز و نیاز‌های رحمتی در ثامن‌+ عکس

سنگربان سیاه‌جامگان مشهد هنوز چشم و دل‌اش در اردوگاه آبی‌ها گیر است و این را می شود از نگاه‌های او به جانشین‌اش متوجه شد.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان با اینکه قراردادی 3 ساله با استقلال منعقد کرده بود ولی خیلی زودتر از آنچه تصورش را می‌کرد روبروی درهای خروجی باشگاه پایتخت‌نشین قرار گرفت چراکه آبی‌ها فصلی کابوس‌وار را پشت سر گذاشتند.

با اینکه عملکرد فروزان در برخی از بازی‌های لیگ‌چهاردهم قابل‌دفاع بود و حتی چند بازی هم دروازه استقلال را بسته نگه داشت ولی با بازگشت پرویز مظلومی به قلعه‌آبی‌ها، شاگردان قلعه‌نویی یکی‌یکی باید از پله‌های باشگاه پایین آمدند تا مقصدی دیگر برای ادامه فوتبال خود پیدا کنند.

امیر حسن صادقی و هاشم بیگ‌زاده به تیم علی دایی رفتند و رضا عنایتی و محسن فروزان راهی مشهد شدند. اتفاق جالب در بازی افتتاحیه لیگ افتاد؛ جایی که دو خروجی آبی‌ها باید در نخستین دیدار فصل تازه باید مقابل تیم سابق خود به میدان می‌رفتند و همین مساله کافی بود تا به کانون توجه عمومی بدل شوند.

نگاه‌های محسن فروزان به سید مهدی رحمتی که جانشین‌اش در اردوگاه آبی شده بود در نوع خود جالب‌ توجه بود. شاگردان فصل گذشته قلعه‌نویی در طول این دیدار چشم از همتای خود در تیم آبی بر نمی‌داشت و البته دوست نداشت این دیدار را واگذار کند ولی تجربه تیمی آنها در حدی نبود که از زمین مسابقه با دست پر خارج شوند و فروزان با 2 گل اندوخته فصل پانزدهم را آغاز کرد در حالیکه رحمتی تنها یک گل دریافت کرد.

کد خبر : ۲۹۴۰۹۶