خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتبال در ایستگاه‌نخست؛

ملوان یک- ذوب‌آهن صفر؛ گل3 امتیازی افشین برای قوها/ یحیی در قلعه‌ژنرال باخت!

دیدار تیم‌های ملوان‌بندر انزلی و ذوب‌آهن اصفهان با یک گل به سود قوهای مرداب به پایان رسید تا گل محمدی بعد از مدت‌ها طعم شکست را بچشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 18:50 در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف هم رفتند که ملوانان با گل آرش افشین مهمان اصفهانی خود را از پیش رو برداشتند تا نخستین 3 امتیاز را دشت کنند.

در این دیدار که تورج حق‌وردی با کمک‌های علی اکبر عظیم‌پور و یعقوب حجتی قضاوت آن را بر عهده دارند دو تیم پرتلاش ظاهر شدند ولی نتجیجه تلاش‌های آنها گلی را در بر نداشت تا دست خالی به رختکن بروند.

دقیقه 60 حق‌وری برای قوهای انزلی اعلام پنالتی کرد که مازیار زارع پشت توپ ایستاد ولی توپ این بازیکن منجر به گل نشد که البته روی ریباند ارش افشین کار ناقص زارع را کامل کرد تا دروازه سبزهای اصفهانی باز شود.

ترکیب ملوان بندرانزلی: سیدحسین حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عزت پورغاز، حسین ماهینی(صادق محرمی)، احمد آهی(عزیز معبودی)، مازیار زارع، سعید یوسف‌زاده، پژمان نوری، پویا نزهتی(شهاب کرمی)، فرزاد حاتمی، آرش افشین

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، هادی محمدی، محمد نژادمهدی، کریم قنبری، علی حمام، قاسم حدادی‌فر(مهدی مهدی‌پور)، اکبر صادقی، احسان پهلوان(مسعود حسن‌زاده)، کاوه رضایی، مهدی رجب‌زاده، مرتضی تبریزی(محمد رضا حسینی)

امیر قلعه‌نویی که هنوز وضعیت قراردادش با قوهای انزلی مشخص نیست به همراه پسرش از روی سکوها بازی را به تماشا نشست و اکبر محمدی کار هدایت ملوانان را بر عهده داشت. همچینن این نخستین شکست یحیی گل‌محمدی مقابل امیر قلعه‌نویی بود.

کد خبر : ۲۹۴۱۰۳