خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

سرمربی ژاپن: مقابل بحرین نوسان داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: بازیکنان ژاپن در دیدار مقابل بحرین نوسان داشتند و باید برای کنترل آن چاره اندیشی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نامبو ماساشی سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در خصوص پیروزی 3 بر صفر تیمش در مقابل تیم ملی والیبال بحرین گفت: بازیکنان ژاپن در این بازی نوسان داشتند اما در کل بازی خوبی انجام دادیم.

وی تصریح کرد: بازی امروز را آنالیز خواهیم کرد. نکات ضعف تیم را پیدا می کنیم، در مسابقات بعدی ضعف ها را از بین می بریم و نسبت به بازی امروز عملکرد بهتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن در باره تیم ایران گفت: ایران در 2 دوره گذشته قهرمان آسیا شده و امسال هم برای دفاع از عنوانش آمده است. کره جنوبی هم ترکیب خیلی خوبی دارد. فکر می کنم کار بسیار سختی در این مسابقات داشته باشیم.

شیمیزو کاپیتان تیم ملی والیبال ژاپن بازی امروز را اینگونه توصیف کرد: بحرین تیم خیلی خوبی بود. توانستیم در ست اول خوب دفاع کنیم و نتیجه بگیریم. همین موضوع باعث شد در ست های بعدی بازی راحت تری داشته باشیم. فردا با تیم چین یکی از بهترین تیم های آسیا بازی داریم که سعی می کنیم آنها را هم شکست دهیم. امسال به تهران آماده ایم تا تمام تلاشمان را به کار بگیریم و بازی به بازی پیشرفت کنیم تا در پایان به هدفمان برسیم.

کد خبر : ۲۹۴۲۵۴