خبرگزاری کار ایران

جوانان باتجربه‌ای جذب کرده‌ایم؛

خوردبین: هیچ نشانی از ناراحتی در چهره برانکو ندیدم/ناکامی فصل‌گذشته را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۳۸۷

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تیمش فوتبال قابل قبولی مقابل پدیده به نمایش گذاشت و هیچ نشانی از ناراحتی در چهره سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ندیده است.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:فوتبال تاکتیکی و چشم نوازی انجام دادیم و تنها در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

وی با بیان اینکه تیم پدیده تنها به دنبال یک امتیاز بود، گفت: تیم حریف 10 نفره دفاع می‌کرد و به دنبال ضد حملات بود و فکر می‌کنم با کمی خوش‌شانسی به هدف خود که تک امتیاز بود رسید.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: نمایش بازیکنان ما تا اندازه‌ای رضایت بخش بود که تماشاگران در پایان بازیکنان ما را تشویق کردند. مطمئن باشید با حمایت هواداران فصل خوبی پیشروی ما خواهد بود.

خوردبین در پاسخ به این سئوال که آیا میانگین سنی پایین بازیکنان پرسپولیس در دیدارهای حساس برای‌شان مشکل ساز نمی شود، گفت: خیر، ما جوانان با تجربه ای به تیم اضافه کردیم که هر یک در تیم خود مهره ای قابل اتکا به حساب می آمدند.

وی در خصوص غیبت بازیکنان اصلی پرسپولیس در دیدار نخست فصل مقابل پدیده گفت: فکر نمی‌کنم نبود آن 5 بازیکن تاثیری روی بازی ما گذاشته باشد. اگر ضربه سر کمندانی گل می‌شد دیگر نیازی نبود کار به اما و اگر کشیده شود ولی فوتبال همین است.

وی درباره مهاجم هندوراسی جدید پرسپولیس بیان داشت: یکی، دو روزی است که او کارش را با ما آغاز کرده است. فکر می‌کنم این مهاجم در طول فصل خیلی به درد ما بخورد زیرا کارنامه موفقی دارد و می‌تواند خیال ما را از بابت خط حمله راحت کند.

خوردبین درباره اینکه آیا پرسپولیس به دنبال یک پلی‌میکر آسیایی است یا خیر، گفت: ما یک سهمیه زیر 23 سال آسیایی داریم اما من چیزی در مورد جذب پلی‌میکر نشنیده‌ام.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تصریح کرد: صد در صد امسال ناکامی‌های فصل‌گذشته را جبران خواهیم کرد. ما تیم خوبی داریم و ان‌شاالله که بتوانیم با عملکرد خوب‌مان دل هواداران بی‌شمار پرسپولیس را شاد کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز