خبرگزاری کار ایران

تورنمنت اطلس اسپرت - چین؛

ایران به نائب قهرمانی رضایت داد/ دومین شکست ایران مقابل چین

تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار فینال اولین دوره رقابت های اطلس اسپرت چین مقابل میزبان صف آرایی کرد و در نهایت با نتیجه 54 بر 47 نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین دوره تورنمنت اطلس اسپرت با قهرمانی تیم ملی چین به پایان رسید. شاگردان درک بائرمن در گروهA بعد از باخت مقابل تیم چین، از سد تیمهای ایتالیا و اسلواکی گذشت تا به عنوان تیم دوم گروه به نیمه نهایی راه پیدا کند. ایران با شکست تیم منتخب آمریکا جواز حضور در فینال را بدست آورد تا دیدار پایانی را دو تیم از گروه اول برگزار کنند.

ایران با ترکیب حامد حدادی، صمد نیکخواه بهرامی، سعید داورپناه، مهدی کامرانی و اوشین ساهاکیان برای تیم ملی کشورمان آغاز شد. اولین دو امتیاز بازی را چینی ها بدست آوردند. شاگران بائرمن در کوارتر اول این دیدار با نتیجه 13 بر11 پیروز از زمین خارج شد. کوارتر دوم با عملکرد مناسب چینی ها همراه بود و توانستند با نتیجه 14 بر 9 شکست کوارتر اول را جبران کنند تا در مجموع نیمه اول را 25 بر 22 به سود چین به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم و کوارتر سوم بازی باز هم تیم چین توانست برتر ی خود را حفظ کند و با نتیجه 16 بر 13 از سد شاگردان باورمن گذشت تا در مجموع 41 بر 35 از حریف قدرتمند خود پیش بیفتد.

تلاش ملی پوشان بسکتبال ایران در کوارتر چهارم هم ثمری نداشت و در نهایت تیم چین موفق شد با حساب 53 بر 47 تیم ایران را شکست دهد تا جام قهرمانی را در خانه حفظ کند.

محمد حسن‌زاده، جواد داوری، میثم میرزایی و سجاد مشایخی چهار بازیکنی بودند که امروز در ترکیب جایی نداشتند و از روی سکوی تماشاگران بازی را مشاهده کردند.

ملی‌پوشان کشورمان با پایان این تورنمنت بامداد دوشنبه به تهران بازمی‌گردند و از روز پنج‌شنبه تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

کد خبر : ۲۹۴۴۱۲