خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا؛

صعود تایلند با پیروزی در ست پنجم

تیم ملی والیبال تایلند با پیروزی مقابل عمان در آخرین روز از دور مقدماتی توانست به عنوان تیم دوم گروه C به مرحله بعدی این رقابت ها راه پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تایلندی ها در روز سوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا از ساعت 15 در سالن 12 هزار نفری مقابل عمان قرار گرفتند و با تلاش در 5 ست توانستند نهایتا با نتیجه 3 بر 2 پیروز میدان شوند.

تایلندی ها که برای صعود به مرحله بعدی تنها به دو امتیاز نیاز داشتند در این بازی بسیار پرنوسان حاضر شدند و با پیروزی در ست های دوم، چهارم و پنجم با نتایج 25 بر 20، 25 بر 11 و 15 بر 10 به عنوان تیم دوم گروه C راهی مرحله بعد شدند.

تیم ملی والیبال عمان هم که نمی خواست با دست خالی دور مقدماتی را به پایان برساند، ست های اول و سوم را با امتیازات 27 بر 25 و 25 بر 20 از آن خود کرد تا از این مرحله تنها یک امتیاز به دست آورد.

خوان سیچلو سرمربی تیم ملی والیبال قطر و مربی سابق تیم ملی کشورمان در زمان سرمربیگری خولیو ولاسکو از جمله تماشاگران این دیدار بود.

بر همین اساس تایلندی ها باید خود را برای رقابت با تیم نخست گروه A آماده کنند و در مقابل عمان به مصاف تیم سوم از همین گروه می رود.

تا به اینجا صعود تیم های ایران و چین تایپه از گروه A، قطر و استرالیا از گروه B، کره و تایلند از گروه C و چین از گروه D قطعی شده است.

هجدهمین دوره از مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از روز جمعه آغاز شده و تا 17 مرداد در تهران پیگیری خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۴۶۴۵