خبرگزاری کار ایران

حتی گواردیولا را با یک باخت برکنار نمی‌کنند

برانکو: هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند/مخالف متهم کردن‌ها بازیکنان‌ هستم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۶۷۴

سرمربی‌پرسپولیس گفت: هواداران برد می‌خواهند اما نیاز به زمان داریم که همه چیز هماهنگ شود.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: بازی‌اول نتیجه آنچه ما می‌خواستیم نبود و انتظار و استحقاق مساوی را نداشتیم اما بعد از دیدن 4 بار فیلم‌بازی عقیده‌ام این است که پدیده جنگید و دونده ظاهر شد و یک امتیاز گرفت اما من تمرکزم روی تیم خودم است و از روش بازی راضی هستم.

وی ادامه داد: می‌دانیم بازی‌های اول غافلگیری خاص خود را دارد بخصوص در لیگ‌ایران. بازیکنان ما با جان و دل و با اراده بازی کردند و 2 گل زدیم و 4-5 موقعیت گلزنی را ایجاد کردیم و چندین حرکت خوب و زیبا انجام دادیم که می‌توانستیم از موقعیت‌ها بهتر استفاده کنیم اما متاسفانه 2 اشتباه داشتیم و نتیجه دلخواه ما را از بین برد.

برانکو افزود: حریف موقعیت و شانس جدی نداشت. آنچه مهم است  اینکه عالیشاه و نورمحمدی از بازی آینده به جمع ما اضافه می‌شوند  و از اومانا و بنگستون هم می‌توانیم استفاده کنیم و در طول تمرینات این هفته باید ببینیم بازیکنان در چه شرایط بدنی هستند و این 2 بازیکن 10-15 روز تمرین نداشتند و برای هماهنگی با تیم نیاز به زمان دارند.

برانکو درباره حریف هفته دوم تصریح کرد: استقلال خوزستان تغییرات زیادی در تیمش داشته و تعدادی بازیکن جدید دارند و ذوق و انگیزه زیادی برای بازی و گرفتن نتیجه دارند و دیدیم سپاهان به سختی این تیم را شکست داد.

سرمربی پرسپولیس درباره اشتباهات‌فردی بازیکنانش گفت: روی اسم خاصی نظر نمی‌دهم اما طبیعی است هر بازیکنی می‌تواند اشتباه کند و اشتباه خواهد کرد و طبیعی است من مخالف این‌طور متهم کردن‌ها و حملات هستم. باز هم تکرار می‌کنم اشتباه پیش می‌آید و نباید شخص خاصی را متهم کرد اما گلایه‌ای نسبت به اراده و پشتکار بازیکنانم ندارم.

وی درباره بازی با پدیده که پرسپولیس دو نیمه متفاوت داشت، یک نیمه سرعتی بود و یک نیمه کند، گفت: ما تغییر تاکتیک نداشتیم و طبیعی است ما قبلا هم گفته‌ایم همه بازیکنان در یک سطح آمادگی نیستند و خودتان هم می‌دانید نیمی از بازیکنان تیم 10-15 روز مانده به شروع فصل به تیم اضافه شدند و طبیعی است زمان می‌برد تا با تیم هماهنگ شوند و تیمی که حمله می‌کند دو برابر تیمی که دفاع می‌کند، انرژی مصرف می‌کند و طبیعی است که بازیکنان خسته می‌شوند.

سرمربی سرخ‌پوشان درباره استفاده از بابک حاتمی در پست غیرتخصصی گفت: حاتمی خیلی خوب کار کرد و وحید حیدریه هم بازیکن خوبی است ولی 8-9 روز قبل از شروع بازی‌ها به تیم اضافه شد و نیاز به زمان دارد و بازی‌های دوستانه هم باید انجام بدهد و طبیعی است او را برای پست تخصصی آورده‌ایم.

برانکو درباره اینکه احتمال قهرمانی پرسپولیس 50 درصد است، گفت: جمله‌ای که همیشه می‌گویم را دوباره تکرار می‌کنم. سال پیش پرسپولیس فصل بدی را داشت و وقتی به این تیم آمدم، شرایطی و اهدافی برای ما تعیین شد. اول این بود که پرسپولیس در لیگ‌برتر بماند و هدف بعدی صعود در لیگ‌قهرمانان آسیا بود و آنچه باعث خوشحالی هواداران شد، برد در دربی بود.

وی متذکر شد: طبیعی است یکی از وظایف ما این بود که تیم را سریع‌تر آماده کنیم و این کار را کردیم ولی نتوانستیم محمد نوری را حفظ کنیم و وضعیت اومانا هم مشخص نبود و مشکلات حل نشده زیادی داشتیم و بازیکنانی که قراردادشان تمام شده بود می‌خواستند قرارداد جدید ببنند، بازیکنانی مثل نوروزی، طارمی و ... به همین خاطر این بازیکنان دیر به تمرینات اضافه شدند. رامین رضائیان بازیکن قابل‌قبولی است و لوکا ماریچ هم 10 روز دیر به ما اضافه شد و بازیکنان جدیدی اضافه کردیم که می‌خواهند خودشان را به تیم تحمیل کنند. حیدریه، مسلمان و ... صادقی دروازه‌بان ما 5 روز قبل از آغاز بازی به تیم اضافه شد و بنگستون هم دیر به ما ملحق شد اما ما همچنان دنبال اهداف‌‌مان هستیم، نبرد برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی و نبرد برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا.

سرمربی سرخ‌ها در ادامه افزود: وقتی می‌گویم نبرد برای قهرمانی فقط منظورم لیگ نیست و بحث جام حذفی هم هست و قبول دارم هواداران ما صبور خواهند بود و از تلاش‌های ما حمایت می‌کنند و دیدید هواداران اعتراضی نکردند زیرا بازی‌اول پرسپولیس بود.

برانکو در  پاسخ به سوالی درباره اینکه با حضور بازیکنان انتظار هواداران بیشتر خواهد شد و برد می‌خواهند نه مساوی، گفت: همه دنبال کسب نتیجه خوب هستیم و هواداران طبیعی است برد می‌خواهند. آنها با هر موفقیتی شادی می‌کنند و ما هم همه تلاش‌مان را برای شادی هواداران می‌کنیم اما نیاز به زمان داریم که همه چیز هماهنگ شود.

برانکو تصریح کرد: اگر خوب کار کنم و تیم و بازیکنانم پیشرفت کنند هیچ بحثی باقی نمی‌ماند و هیچ خطری ما را تهدید نمی‌کند. هیچ‌گاه یک مربی را به خاطر یک مساوی یا حتی یک باخت برکنار نمی‌کنند. گواردیولا سوپر کاپ آلمان را از دست داد اما سیتی به او پیشنهاد 25 میلیون یورویی داد و این فوتبال‌حرفه‌ای است و بازیکن را هم نمی‌توان بخاطر یک اشتباه برداشت چراکه کسی نیست که تا به حال اشتباه نکرده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز