خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی آسیا - تهران

صعود قاطعانه والیبالیست‌های ب ایران به دور دوم/ تایپه هم حرفی برای گفتن نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۶۸۸

تیم ملی ب والیبال کشورمان با برتری بر چین‌تایپه به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار روز سوم هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، تیم ملی والیبال ب ایران از ساعت 19 امروز در سالن 12 هزار نفری مقابل چین‌تایپه قرار گرفت و با پیروزی در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر16 و 25 بر 19صدرنشینی‌اش را قطعی کرد.

شاگردان پیمان اکبری با ترکیب حمزه زرینی، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی، فرهاد پیروت پور، مسعود غلامی، مصطفی شریفات و علی حسینی وارد زمین شدند.

محمدرضا داوزنی  به همراه محمود افشاردوست دبیر فدراسیون از جایگاه ویژه به تماشای این دیدار پرداختند. هم چنین اوا براویو مدرس فدراسیون بین المللی که دوره آموزشی مربیگری بانوان را از امروز در ایران آغاز کرده نیز، از نزدیک شاهد این رقابت بود.

تماشاگران چین‌تایپه با در دست داشتن پرچم کشور خود از ابتدای بازی تیمشان را حمایت کردند. ایرانی ها نیز که تعدادشان در این بازی بیش از روزهای قبل بود با شعارهایی که در سراسر بازی می دادند به تشویق ملی پوشان پرداختند.

بلند قامتان ایرانی باید از ساعت 19 فردا دوشنبه در سالن 12 هزار نفری مقابل تایلند، تیم دوم گروه C قرار گیرند. همچنین چین تایپه باید خود را برای رقابت با کره جنوبی، دومین تیم پرافتخار آسیا آماده کند. این بازی هم از ساعت 15 در سالن 12 هزار نفری آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز