خبرگزاری کار ایران

وزارت ورزش از هیچ کمکی برای توانمندسازی ورزش نیروهای مسلح دریغ نمی‌کند

وزیر ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که تیم های ملی کشور هیچ تفاوتی با تیم های دانشجویی، دانش آموزی و نیروهای مسلح ایران ندارند، گفت: تلاش ما این است تا براساس تفاهم نامه‌های منعقد شده، همه ارگان‌ها و نیروهایی که تحت حاکمیت کشور در بخش ورزش فعالیت می‌کنند را تقویت کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی عصر امروز یکشنبه در جمع هیات‌های ورزشی اعزامی به مسابقات ارتشهای جهان(سیزم)، اظهار کرد: مجموعه وزارت ورزش و جوانان هر کمکی که در وسع و توان لازم باشد ارائه خواهد داد.

وی با تاکید به این نکته که تیم های ملی کشور هیچ تفاوتی با تیم‌های دانشجویی، دانش‌آموزی و نیروهای مسلح ایران ندارند، گفت: تلاش ما این است تا براساس تفاهمنامه‌های منعقد شده، همه ارگان‌ها و نیروهایی که تحت حاکمیت کشور در بخش ورزش فعالیت می‌کنند را تقویت کنیم.

گودرزی ادامه داد: دوستان ما در فدراسیون ها در جهت افزایش توانمندیها به طور خاص و برداشتن گامهای مثبت و ارزشمند مجموعه به طور عام تلاش و کمک خواهند کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اشاره به برخی کمبودهای موجود، اظهار داشت: این کمبودها باعث می‌شود که کمتر بتوان پشتیبانی مادی کرد اما امیدواریم با پشتیبانی‌های نرم‌افزاری این نقیصه را مرتفع سازیم. از همه روسای فدراسیون‌های مرتبط می‌خواهم تا با کمک هم مجموعه خوبی برای اعزام آماده شود.

وی به نتایج مسابقات کارگری جهان اشاره و خاطرنشان کرد: فدراسیون‌های تیراندازی، دوومیدانی و والیبال کمک‌های شایان توجهی برای حضور موفق ورزشکارانمان ارائه کردند و توانستیم با کسب رتبه نهم این بازیها نتیجه قابل توجهی دریافت کنیم.

گودرزی ابراز امیدواری کرد تا با مساعی جمعی بتوان در مسابقات ارتش‌های جهان رتبه دوازده کنونی را بهبود بخشید.

وی در این رابطه گفت: فدراسیون‌ها هر چه که در توان دارند اولاً به صورت اخلاقی و ملی، در ثانی بر اساس تکلیف انجام خواهند داد و در این بین معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز توجه خاصی به این مسئله دارد.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: همکاری‌ها هرچه صمیمانهتر باشد، این همگرایی خروجی مثبت‌تری خواهد داشت و در جهت تقویت تیم‌ها موثرتر واقع خواهد شد.

کد خبر : ۲۹۴۷۰۲