خبرگزاری کار ایران

تاریخ تکرار می شود؛

جدایی مرد مو نقره ای از کاراته/ سمندر و آشوری در پایان راه

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۷۲۴

روز گذشته برخی از منابع آگاه از پایان همکاری محسن آشوری با فدراسیون کاراته خبر دادند. خبری که اگر صحت داشته باشد به نوعی تکرار تاریخ در کاراته ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از کش و قوس های فراوان بین رئیس و دبیر فدراسیون کاراته و اختلاف نظرهای موجود، به نظر می رسد که دیگر شاهد ادامه همکاری آشوری در فدراسیون کاراته نباشیم.

دبیر همیشگی فدراسیون کاراته که از زمان ریاست صادق فرجی(رئیس فدراسیون پیشین) در فدراسیون کاراته مشغول به کار بوده این روزها در آتش اختلاف با علیرضا سمندر به سر می برد و گویا باید به زودی منتظر شنیدن خبر برکناری اش از فدراسیون کاراته باشیم.

البته این نخستین بار نیست که در زمان ریاست سمندر این تصمیم گرفته می شود!

سال 2006 و پس از نتایج قابل قبول تیم ملی کاراته ایران در بازی های آسیایی قطر و موفقیت در قهرمانی جهان فنلاند، علیرضا سمندر در یک تصمیم عجیب محسن آشوری را از سمت خود(دبیر فدراسیون) برکنار کرد.

نکته جالب اینجاست که در دوره جدید همکاری این دو نفر نیز تیم کاراته کشورمان برای نخستین بار در بخش کومیته تیمی به قهرمانی جهان دست یافت. همچنین در بازی های آسیایی اینچئون نیز 3 مدال طلا گرفت و کارنامه قابل قبولی از خود ارائه داد اما انگار هر زمانی که فدراسیون تحت ریاست سمندر نتیجه می گیرد باید منتظر تغییر دبیر فدراسیون باشیم!

اما بحث دیگری که بسیار قابل تامل است شایعه حضور احمد صافی به عنوان دبیر فدراسیون کاراته است.

صافی که پیش از این سابقه همکاری با علیرضا سمندر را دارد، این روزها نزدیکترین فرد به صندلی دبیری فدراسیون کاراته است.

اینکه در این مدت آشوری و کل تیم مدیریت فدراسیون کاراته اشتباهات زیادی داشتند بر کسی پوشیده نیست اما شاید بهتر بود حالا که کمی این فدراسیون به آرامش رسیده بود، این تصمیم جنجالی اتخاذ نمی شد تا باز هم کاراته را در حاشیه فرو نبرد.

شاید بهتر بود اگر دو طرف تصمیم به قطع همکاری داشتند، شیهان آشوری پس از اختلاف نظرهای موجود با رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا می داد تا این شرایط برایش بوجود نمی آمد.

شاید بهتر بود آشوری همراه با صادق فرجی از فدراسیون پر هیاهوی کاراته بیرون می‌آمد.چه بهتر بود که افراد پیشکسوت و قابل احترام ورزشی دل کندن از صندلی مدیریت را بلد بودند.

مرد مو نقره ای کاراته ایران که همواره سعی در کار کردن در شرایط آرام و بدون حاشیه داشت هیچگاه از حاشیه ها در امان نماند تا بالاخره مجبور به جدایی شود.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بحث انتخاب دبیر فدراسیون کاراته به کجا می کشد و آیا بازهم صافی دبیر سمندر می شود یا خیر؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز