خبرگزاری کار ایران

مهر تایید به جدایی آشوری؛

صافی: مذاکره با سمندر را تایید می‌کنم/ روی پیشنهاد فدراسیون کاراته فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۷۳۶

احمد صافی که این روزها گزینه اصلی فدراسیون کاراته برای جانشینی محسن آشوری به حساب می آید، مذاکراتش با این فدراسیون را تایید کرد.

صافی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن تایید خبر حضور احتمالی‌اش به عنوان دبیر فدراسیون کاراته اعلام کرد: جلسه کوتاهی با رئیس فدراسیون کاراته داشتم و در صورتی که جدایی دبیر کنونی فدراسیون حتمی شود، روی پیشنهاد سمندر برای دبیری فدراسیون کاراته فکر می کنم.

وی افزود: تا یک نفر از سمت خود برکنار شود که نمی‌توان برای او جایگزین انتخاب کرد. ابتدا باید ببینم وزارت ورزش و فدراسیون کاراته چه تصمیمی اتخاذ می کنند تا بعد از آن بتوانم به پیشنهاد سمندر فکر کنم.

پیشکسوت کاراته ادامه داد: شاید افراد دیگری هم مد نظر فدراسیون کاراته باشند اما من مذاکراتم با رئیس فدراسیون را تکذیب نمی کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که گویا پیش از این هم به عنوان دبیر در کنار علیرضا سمندر کار کرده است، بیان داشت: دبیر ایشان نبودم اما در عناوین مختلف با سمندر همکاری داشته ام.

صافی همچنین در خصوص تدرس در سمینار جهانی ژاپن گفت:از سال 2008 تاکنون به عنوان عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی مشغول به کار هستم و این سومین بار است که قرار شده در این سمینار تدریس کنم.

وی همچنین تصریح کرد: به عنوان سرمربی در تمام نقاط آسیا کار کرده‌ام و به همین جهت است که فدراسیون جهانی برای برگزاری چنین سمینارهایی از بنده دعوت به همکاری می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز