خبرگزاری کار ایران

هنوز به تیم ملی برنگشتم؛

رودکی:‌زمان را به‌دلیل کج‌سلیقگی‌ها از دست می‌دهم/یک آدم خاص مانع حضورم در تیم ملی شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۹۳۶

کاپیتان تیم ملی جودو کشورمان گفت: شک نکنید یکسری از دوستان نمی‌خواهند من را در تیم ملی ببینند چون همه کاری می کنند تا من را از تیم ملی دور نگه دارند.

رضا رودکی در گفت و گو با ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: برای تورنمنت روسیه کاملا آماده بودم و ویزای من نیز صادر شده بود اما باز هم بنا به دلایل نامعلوم از اعزام من به این رقابت ها جلوگیری شد. نمی دانم چرا، اما عده ای از بازگشت من به تیم ملی ناراحت هستند.

وی افزود: همین طور تورنمنت های پیاپی می آیند و می روند اما من فقط تمرین می کنم. مگر با تمرین کردن می‌توان سهمیه المپیک گرفت؟ به دلیل گج سلیقه گی‌ها دارم زمان را از دست می دهم.

وی با بیان این مطلب که کاملا با زارعیان هماهنگ است، گفت:تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتم و برای حضور در تورنمنت روسیه با سرمربی تیم ملی صحبت کرده بودم اما باز هم یک آدم خاص مانع از حضورم در تیم ملی شد. همین رفتارهای غیر حرفه ای را می کنیم که جودو هیچ پیشرفتی نمی کند.

رودکی با اشاره به سردرگمی خود در بین مسئولان فدراسیون ادامه داد: یکبار رئیس فدراسیون من را به تیم ملی فرا می خواند، یکبار نایب رئیس و بار دیگر سرمربی اما باز هم برای حضورم در مسابقات هیچ قدمی برداشته نمی شود. باور کنید خود من نیز کاملا گیج شدم و نمی دانم چه باید کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از بازگشت به تیم ملی پشیمان شده است، گفت: من هنوز برنگشته ام که بخواهم پشیمان باشم! حدود سه سال است که به من می گویند برگرد تا ما کارهایت را هماهنگ کنیم. می‌شود من را راهنمایی کنید منظور از هماهنگی چیست؟ بدون هیچ توقعی و به عنوان یک ورزشکار به تمرینات تیم ملی جودو برگشته ام و هنوز هم منتظرم تا ببینم وضعیتم چه می شود.

رودکی در مورد استعفای محمد علی رستگار از ریاست فدراسیون جودو  بیان داشت: وقتی پول نداریم و به جای آن فقط حاشیه و دردسر داریم، توقع دارید رستگار چه کار کند.تا زمانی که پول تزریق نشود نمی توان برای آینده برنامه‌ریزی کرد و اگر این روند ادامه داشته باشد نه تنها رستگار بلکه هیچ فرد دیگری نمی تواند در جودو کار خاصی از پیش ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز