خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۷ رأی

خلیل عبداللهی رئیس هیأت ورزش کارگران استان البرز شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۴۹۴۵

خلیل عبداللهی با کسب 17 رأی از 18 رأی مأخوذه برای 4 سال به سمت ریاست این هیأت انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، اولین مجمع انتخاباتی ریاست هیأت ورزش کارگران استان البرز از ساعت 9:30 امروز دوشنبه در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان و به ریاست احمد حسین زادگان(ریاست فدراسیون) برگزار و خلیل عبداللهی با کسب 17 رأی از 18 رأی مأخوذه برای 4 سال به سمت ریاست این هیأت انتخاب شد.

خلیل عبداللهی، سید حسن موسوی نژاد و بابک شکری برای کسب ریاست این هیأت ثبت نام کرده بودند که در نهایت خلیل عبداللهی با کسب 17 رأی از 18 رأی مأخوذه به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد. بابک شکری با کسب 1 رأی و سید حسن موسوی نژاد بدون رأی نتوانستند اعتماد مجمع برای کسب ریاست هیأت این استان را جلب نمایند.

در این مجمع که با حضور مهندس اسماعیل خلیلی (مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز)، گلستانی (معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز)، بیژن شفیع خراسانی(نایب رئیس فدراسیون) و خسرو والی زاده(مشاور رسانه ای فدراسیون) برگزار گردید ابتدا مهندس خلیلی در سخنانی بیان کردند: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز به ورزش کارگری به عنوان عاملی زیربنایی در تأمین سلامت و افزایش روحیه اقشار مختلف جامعه کارگری نگاه کرده و تلاش خواهد کرد با کمک هیأت ورزش کارگری استان میزبانی قهرمانی کارگران کشور در رشته های مختلف را برعهده بگیرد.

در ادامه حسین زادگان در سخنانی گفتند: فدراسیون به تمامی هیأت های استانی نگاه حمایتی داشته و تلاش دارد کمترین میزان دخالت را در کار هیأت ها داشته باشد. وی افزود: استان البرز و هیأت ورزش کارگری این استان از ظرفیت های بالقوه و بالفعلی در ورزش کارگری برخوردار بوده و امیدواریم با برگزاری مجمع و انتخاب عبداللهی به عنوان رئیس هیأت این استان شاهد شکوفایی ورزش کارگری و همچنین برگزاری مسابقات قهرمانی کارگران در رشته های متعدد برای استان البرز باشیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز