خبرگزاری کار ایران

یکی از مشکلات جودو مسائل آموزشی است؛

والی: تغییر مدیریت به صلاح جودو نیست/ خواسته‌اند با فدراسیون همکاری کنم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۱۰۸

مربی بین المللی جودوی ایران گفت: تغییر رئیس فدراسیون به صلاح جودوی کشور نیست و باید زمان کافی در اختیار او قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته گذشته "محمد علی رستگار" رئیس فدراسیون جودو از سمت خود استعفاء داد که البته این استعفاء، مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار نگرفت.

امیر والی‌ پیشکسوت جودوی کشور در این باره اظهار داشت: تغییر مدیریت در فدراسیون به نفع جودوی کشور نیست. در 3 سال گذشته بر روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری شده بنابراین الان زمان نتیجه گرفتن است به همین دلیل، معتقدم باید به رئیس فدراسیون زمان کافی داد تا برنامه هایش را اجرا کند.

وی با بیان این که در حال حاضر وضعیت جودوی ایران مساعد نیست، خاطرنشان کرد: جودوی ما شرایط خوبی ندارد که یکی از دلایل معضلات این ورزش المپیکی، مقوله آموزش است.

پیشکسوت جودوی ایران ادامه داد: در سال های گذشته مربیان مان آموزش صحیح ندیده و در دوره های مختلف بین المللی شرکت نکرده اند. متاسفانه در حال حاضر، مربیان ما با علم روز دنیا فاصله دارند و این به دلیل این است که متولیان آموزش جودوی کشور، فرصت مناسب را برای مربیان فراهم نکرده اند.

والی در مورد این که از وی به عنوان یکی از مربیان بین المللی جودوی ایران دعوت به همکاری نمی شود، گفت: از حدود یک ماه قبل از بنده دعوت شد که تجربیاتم را در اختیار مربیان جوان قرار دهم که در اولین گام، در کلاس مربیگری در استان سمنان به عنوان مدرس حضور پیدا کردم.

مربی بین المللی جودوی کشورمان در پایان به موفقیت اخیر  3 مربی جودوی ایران در کلاس مربیگری بین المللی کلاس a  در فرانسه اشاره کرد و یادآور شد: این دوره برای جودوی ناشنوایان برگزار شد که از ایران نیز آقایان: " محمد رضا لویی مقدم "، " محمد منصوری " و دکتر " مصطفی نمکیان " شرکت داشتند که موفق به اخذ مدرک بین المللی درجه a  شدند. این موفقیت ثابت می کند که جودوی ایران قابلیت های فراوانی دارد که با اندکی توجه و حمایت از مربیان و پیشکسوتان دلسوز، می توان به آینده این ورزش زیبا و المپیکی بیش از پیش امیدوار شد.  

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز