خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان رسانه ها برگزار شد

نخستین جلسه شورای رسانه فدراسیون ورزش کارگری/ تاکید حسین زادگان بر آسیب شناسی رسانه ها

اولین جلسه شورای رسانه فدراسیون ورزش کارگری با حضور نمایندگان رسانه ها و احمد حسین زادگان ریاست فدراسیون تشکیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، اولین جلسه «شورای رسانه ای» فدراسیون ورزش کارگری صبح امروز با حضور نمایندگان رسانه ها،  احمد حسین زادگان رئیس و بیژن شفیع خراسانی نایب رئیس فدراسیون تشکیل و درباره راهکارهای مختلف پوشش رسانه ای اخبار ورزش کارگری بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه حسین زادگان ریاست فدراسیون؛ ضمن تبریک پیشاپیش روز خبرنگار درباره نقش شورای رسانه در تعیین سیاست های رسانه ای فدراسیون صحبت و خواستار آسیب شناسی و تعیین نقشه راه در حوزه رسانه ای ورزش کارگری توسط این شورا شد.

وی با مهم دانستن نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه مخاطب 30 میلیونی کارگران درباره ورزش کارگری و نقش آن در تأمین سلامتی این قشر، از رسانه ها خواست با توجه بیشتر به اخبار ورزش همگانی و قهرمانی کارگران به رشد، تولید و بهره وری در کشور کمک شایانی کنند.

وی با تاکید بر ظرفیت و پتانسیل موجود در ورزش کارگری برای همگانی کردن ورزش بین جامعه، حضور رسانه ها را در پوشش برنامه های همگانی فدراسیون از قبیل صعودهای کوهنوردی، پیاده روی های خانوادگی و همچنین مسابقات مختلف، عاملی برای تشویق جامعه مخاطب میلیونی ورزش دانست.

حسین زادگان از شورای رسانه خواست با توجه به پتانسیل هیأت های استانی، چنین شورای رسانه ای را در سایر استان ها فعال کنند.

وی همچنین از برگزاری جشن ها، مراسم و جشنواره های فرهنگی در ورزش کارگری با کمک و همراهی هنرمندان محبوب، ورزشکاران و پیشکسوتان نامی در آینده ای نزدیک خبر داد.

در ادامه این جلسه نیز نمایندگان رسانه های مدعو و اعضای شورای رسانه درباره راهکارهای مختلف پوشش رسانه ای برنامه های فدراسیون صحبت و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کردند که اهم این موارد به قرار ذیل مطرح شد:

- استفاده از لیگ های معتبر و برتر کشور برای معرفی ورزش کارگری

- اعزام خبرنگاران رسانه های مختلف به مسابقات و رویدادهای ورزش کارگران در استان ها برای پوشش رسانه ای اخبار این رویدادها

- تشکیل جلسه با مراجع تصمیم گیر در صدا و سیما برای معرفی ورزش کارگری و ترغیب آنها به حمایت و پشتیبانی از این بخش

- مصاحبه با ورزشکاران کارگر سراسر کشور توسط رسانه ها و کمک به معرفی قهرمانان این حوزه

یادآوری می شود فرآیند تشکیل این شورا از مدتی قبل و با انتصاب خسرو والی زاده به سمت مشاور رسانه ای فدراسیون آغاز و در نهایت این شورا در فدراسیون تشکیل شد.

کد خبر : ۲۹۵۱۸۲