خبرگزاری کار ایران

نفت نامحرم دارد؛

منصوریان: بازگشت دایی لیگ را جذاب کرده/اطلاعات غلط به افشارزاده داده‌اند!

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۱۹

سرمربی نفت‌تهران با بیان اینکه بازگشت دایی جذابیت لیگ را بالا برده گفت: صبا امسال تیمی متفاوت از فصل‌گذشته است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار مقاب ل صبای قم گفت: در دومین گام لیگ برتر به مصاف صبای قم می‌رویم که تیمی متفاوت از سال قبل است. روی نیمکت این تیم دوست خوبم علی دایی حضور دارد که خوشحالم به مسابقات بازگشت. حضور دایی جذابیت لیگ را بالا می‌برد.

وی افزود: هفته پیش بازی این تیم مقابل استقلال اهواز را دیدم. آنها تیم جانداری هستند و تنها ایرادشان این است که کارشان را دیر آغاز کردند که این مسئله برای ما هم می‌تواند خوب باشد و هم خطرناک.

وی ادامه داد: اگر سوار بر این تیم باشیم می‌توان بر آن مسلط شد و نقطه قوت خوبی برای تیم ما خواهد بود. من از نظر بدنی متوجه شرایط تیم حریف نشدم که آیا به فرم ایده‌آل رسیده‌اند یا نه.

منصوریان با اشاره به شرایط تیم نفت گفت: تیم ما هم بعد از شروع خوبی که داشت و اتفاقات فصل گذشته که رخ داد مقابل تراکتورسازی در هفته اول بازی کردیم و نتیجه هم برای ما موفقیت‌آمیز بود تا تراکتورسازی. ما توانستیم یک امتیاز در خانه حریف بگیریم و با برنامه و حساب شده بازی کنیم.

وی در مورد بازیکنان مصدوم تیمش گفت: همگی آماده هستند فقط سعید لطفی مصدوم است که آخرین وضعیت او امشب مشخص می‌شود. صورت او 10 بخیه خورده اما بقیه بازیکنان ما سالم هستند.

منصوریان در مورد اظهارات بهرام افشارزاده که گفته بود از رختکن تیم استقلال فصل گذشته به منصوریان اطلاعات دادند گفت: من به افشارزاده احترام می‌گذارم. ایشان آدم دانشمند و فرهیخته‌ای است. 50 سال یعنی 7 سال بیشتر از سن من در ورزش است. او فرد قابل احترامی برای من است. من هم امروز این مطلب را در رسانه‌ها خواندم اما به او اطلاعات غلط دادند. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و هواداران میلیونی دارد. در آسیا و جهان هر ایرانی یا قرمز است یا آبی. بنابراین سخت است که قبول کنیم از داخل رختکن استقلال برای ما خبری آمده باشد. آن هم برای من که خودم استقلالی هستم و در باشگاه نفت حضور دارم که یک باشگاه نظامند و فرهنگ‌مدار و پهلوان‌منش است.

وی افزود: کسانی که این اطلاع غلط را دادند دو هدف بیشتر ندارند. یک اینکه من را مقابل استقلال بگذارند و دوم اینکه تمام مجموعه فنی و بازیکنان فصل گذشته استقلال را زیر سوال ببرند که هرگز چنین اتفاقی رخ نداده است.

منصوریان با اشاره به سوابق خود در لیگ برتر گفت: قبول دارم که از نظر فنی یکی از کم‌تجربه‌ترین و جوان‌ترین مربیان لیگ هستم اما اولویت اول من مسائل اخلاقی است و اگر بازیکن یا فردی از مجموعه حریف بخواهد به ما اطلاعات بدهد من همین فردا اسمش را اعلام می‌کنم. شما که سال‌ها در کار خبر و رسانه هستید می‌توانید از 11 نفر اصلی ما 8 نفر را حدس بزنید اما به افشارزاده اطلاعات غلط دادند.

وی ادامه داد: می‌خواستند منصوریان که 20 سال در استقلال بوده را روبرو استقلال قرار دهند و کادر فنی فصل گذشته استقلال را زیر سوال ببرند. کادر فنی که من برایشان احترام قائلم و مربی خود من هم بوده‌ است.

منصوریان با گلایه از افشارزاده گفت: از پیر دیر ورزش گلایه می‌کنم. افشارزاده نباید این‌قدر ساده باشد که هر حرفی را به او می‌گویند در رسانه‌ها بزند. باید برای حرف‌هایش سند و مدرک داشته باشد. تک تک بازیکنان لیگ وقتی پیراهنی را می‌پوشند شرف و عزت و تیم‌شان را در نظر می‌گیرند.

وی در مورد انتشار نامه‌ای که در مورد مسائل مالی به باشگاه داده است گفت: در طول سال جلسات بسیار زیادی با منصور قنبرزاده دارم. سرمربی باید با مدیرعامل، مدیر فنی و هیآت مدیره باشگاه ارتباط خوبی داشته باشد تا مشکلات تیم را بیان کند. در آن نامه در مورد برخی مسائل تیم توضیحاتی داده بودم. در طول سال قبل بیش از 30 جلسه به صورت شفاهی و بیش از 20 جلسه که مکتوب شده بود با مدیرعامل باشگاه برگزار کردم. اینکه نامه رفع مشکلات تیم توسط سرمربی و مدیرعامل روی سایت‌های خبری قرار می‌گیرد نشان می‌دهد در باشگاه کسی هست که محرم نبوده است. من مشکلات تیم را گفتم تا به مسئولان بالاتر از سوی باشگاه اعلام شود که چه مشکلاتی داریم تا بفهمیم بودجه چه زمانی به دست باشگاه می‌رسد. همین حالا که مقابل شما نشسته‌ام با باشگاه نفت توافق مالی نکردم. ما مثل دوست و برادریم اما وقتی نامه درد و دل ما با باشگاه روی سایت‌ها می‌رود باید فکری کرد.

سرمربی نفت تهران در ارتباط با اینکه به چه دلیلی از نونگ در دیدار مقابل تراکتورسازی فقط در یک نیمه استفاده کرد، خاطرنشان کرد: او 48 ساعت قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی استارتی زد که باعث شد عضله پای راست او بگیرد. ما احتمالا در مسابقه بعدی هم از این بازیکن استفاده نکنیم. ما نونگ را برای یک مسابقه نه بلکه برای بیش از 40 بازی می‌خواهیم. البته نونگ هم دیر به جمع ما اضافه شد.

منصوریان در ارتباط با نفراتی که از جمع‌شان جدا شدند و بازیکنانی که جذب کردند، خاطرنشان کرد: خوشحالیم که بازیکنانی که از جمع ما رفتند جذب بهترین تیم‌ها شدند. کمال کامیابی‌نیا به پرسپولیس، حاج‌محمدی به استقلال، پادوانی به سپاهان،غلامرضا رضایی به سایپا و حسین ابراهیمی به فولاد رفته است. ما در خط دفاع بهترین خریدها را داشتیم و سانتوز و سیدجلال به تیم ما آمدند و بهترین برد را کردیم.

وی در پایان در ارتباط با روز خبرنگار اعلام کرد: 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و جا دارد اینجا درگذشت مهدی نفر، میلاد اسلامی و حسین جوادی را تسلیت بگویم. یادم هست یک روز به تیم رسانه ورزش رفتم و با مهدی نفر بازی می‌کردم. او به من می‌گفت توپ را بده مقابل پاهایم که من به او گفتم بنده میهمان هستم و تو باید توپ را مقابل پاهای من بدهی.

وی در مورد بهترین و بدترین خاطره‌ای که در سال اخیر با خبرنگاران داشته است، اظهار داشت: در بازی العین و نفت به سمت خبرنگاران بازگشتم و به آنها گفتم نتیجه بازی پاختاکور چند چند است. آن خبرنگار که فارسی هم بلد نبود با دستش نتیجه را به من نشان داد و وقتی شنیدم الشباب عربستان 2 گل زده واقعا خوشحال شدم. بدترین خبر را هم از یکی از دوستان رسانه‌ای شنیدم او موضوعی را به من اعلام کرد که از شنیدنش بسیار خوشحال شدم اما دو دقیقه بعد فهمیدم که خبرش اشتباه بوده که این مسئله من را خیلی ناراحت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز