خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا-اصفهان

انگیزه‌های متفاوت شمسایی با تاسیسات/ «جام‌خواهی» به افتخار خسوس!

سرمربی و کاپیتان تاسیسات‌دریایی امشب با انگیزه‌های متفاوتی مقابل عراقی‌ها به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از سوت پایان بازی تاسیسات دریایی و ناگویای ژاپن اتفاقات زیادی در سالن 25 آبان اصفهان افتاد که حالا مسیری تازه را مقابل فوتسال ایران قرار داده است.

حضور خسوس کاندلاس که 8 ماه گذشته به دلایل مختلفی از آمدن به ایران سرباز زده بود در سالن محل برگزاری بازی‌ها جوی عجیب برای نماینده کشورمان ایجاد کرده بود.

برخی بازیکنان و البته سرمربی مطرح تاسیسات سال‌های اخیر مورد غضب کاندلاس قرار گرفته و راهی به تیم ملی پیدا نکرده بودند و همین کافی بود تا با انگیزه‌هایی متفاوت مقابل نماینده ژاپنی‌ها ظاهر شوند.

اگرچه مدافع عنوان قهرمانی تیمی متفاوت نشان داد و حتی مقابل قرقیزها هم امتیاز از دست داده بود ولی با این حال ژاپنی‌ها سال‌های اخیر یقه فوتسال ما را گرفته‌اند و 2 جام ملی و چند جام باشگاهی را از چنگ ما خارج کرده‌اند و بدون‌شک در اصفهان هم نمی‌خواستند مقابل تاسیسات تسلیم شوند ولی این اتفاق افتاد و 4 بر 3 تن به شکست دادند تا تیم شمسایی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

حالا شمسایی، نظری، کشاورز و دیگر بازیکنان تاسیسات این فرصت را دارند با برتری بر تیم عراقی راهی فینال شوند تا پس از 6 سال جام باشگاهی آسیا را بار دیگر به ویترین افتخارات ایران برگردانند که مربیان زیادی این سال‌ها در این راه ناموفق بوده اند.

انگیزه شمسایی که 2 تیم باشگاهی خود را 2 سال گذشته قهرمان لیگ برتر کرده و حتی تا آستانه عقد قرارداد به عنوان سرمربی تیم ملی هم پیش رفته بیش از همه است.

افتخاری که بارها از حضور شمسایی به عنوان سرمربی آینده تیم ملی دم زده چند باری زیر حرف خود زده و تجربه و جوابی شمسایی را بهانه‌ای قرار داده تا سکان تیم ملی را به دست این بازیکن - مربی پرافتخار ایرانی ندهد و در عوض تن به مذاکره با مربی اسپانیایی بدهد که 8 ماه تیم ملی ما را سرگردان کرد و به ایران برنگشت!

رفتار عجیب افتخار و اصرارهای وی به بازگشت خسوس که سودی در این سال‌ها برای فوتسال ما به جز شکست و یأس عمومی نداشته قابل‌توجیه نیست و حتی مدیران فدراسیون هم واکنشی نسبت به این رفتار پیرمرد فوتسال نشان نمی‌دهند!

امشب شمسایی و تیمش فرصت دارند با استخراج‌نفت عراقی‌ها قدم به فینال بگذارند و در صورت قهرمانی افتخاری بزرگ را پس از سال‌ها برای فوتسال رو به زوال ایران کسب کنند؛ این افتخار بدون شک باز هم از دید افتخاری دور خواهد ماند؛‌ چراکه فوتسالی‌ها به خلف وعده‌های این موسپید عادت کرده‌اند بخصوص منتقدان‌اش...

کد خبر : ۲۹۵۵۲۷