خبرگزاری کار ایران

تیم یکپارچه و با انگیزه ای داریم؛

شمسایی: هدف تاسیسات قهرمانی آسیا است/با تمام قدرت به مصاف القادسیه می رویم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۵۹۸

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران گفت: تنها هدف ما کسب قهرمانی آسیا پس از وقفه ای 6 ساله برای فوتسال باشگاهی ایران است.

امیر شمسایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با ابراز خرسندی از صعود تیمش به دیدار نهایی ششمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: در دیدار نهایی مهم این است که بتوانیم با شکست تیم القادسیه کویت قهرمان شویم و پیروزی پرگل در این دیدار اولویت تیم ما نیست.

وی افزود: هر بازی شرایط خاص خود را دارد و بالا بردن جام قهرمانی هدف اصلی ماست. ایران 6 سال است که از رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا دور مانده و حالا باید دوباره شایستگی فوتسال ایران به آسیا ثابت شود.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران از نماینده کویت به عنوان تیمی برخوردار از قدرت فنی و جسمانی بالا یاد کرد و افزود: به یقین در دیدار نهایی مقابل این تیم بازی سختی پیش رو داریم ولی با شناختی از این تیم داریم و نفرات باتجربه ای که در تیم تاسیسات حضور دارند با تمام توان برای قهرمانی به میدان خواهیم رفت.

وی در ادامه پیرامون دیدار تیمش با تیم نفت الوسط عراق در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: تجربه زیاد ما باعث شد با وجود خستگی پیروز شویم و به فینال راه یابیم.

شمسایی با اشاره به بازی سنگین شب گذشته تیمش برابر تیم ناگویا اوشنز ژاپن گفت: آثار این خستگی در بدن بازیکنان ما مقابل تیم نفت الوسط عراق مشهود بود اما در نهایت توانستیم با استفاده از تجربه و توانایی فردی بازیکنان به برتری برسیم. 

وی با تمجید از بازی نماینده عراق در این دیدار ادامه داد: معتقدم مرحله نیمه نهایی سخت ترین مرحله بازی هاست و ما خوشبختانه توانستیم با سربلندی این مرحله را پشت سربگذاریم. 

سرمربی تیم تاسیسات دریایی ایران در خصوص اخراج مصطفی نظری دروازه بان تیمش در نیمه اول این دیدار نیز گفت: خوشبختانه تیم یکپارچه و با انگیزه ای داریم و همه بازیکنان مان مانند یک دروازبان از دروازه نماینده ایران دفاع کردند و وحید سیفیان دروازه بان دوم تیم ما نیز از آمادگی خوبی برخوردار بود. 

دیدار نهایی و رده بندی مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا فرداجمعه در سالن 25 آبان اصفهان برگزار می شود. 

ششمین دوره مسابقات فوتسال باشگاه های آسیا از روز جمعه ( 9 مرداد ) با حضور تیم های تاسیسات دریایی (ایران)، القادسیه (کویت) ، نماینده امارات، ناگویا (ژاپن)، ام اف سی امجک (قرقیزستان) ، لوکوموتیو (ازبکستان)، چونبوری (تایلند)، الریان (قطر) ، نفت الوسط (عراق)، شنژن نانلینگ (چین)، بانک بیروت (لبنان) و تایسان نام (ویتنام) در سالن 25 آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز