خبرگزاری کار ایران

هواداران، استقلال را تنها نگذارند؛

عمران‌زاده: تابع تصمیمات باشگاه هستم/اتفاقات تمرین بزرگنمایی شد

مدافع تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، در اتفاقات اخیر تابع تصمیمات کمیته انضباطی و دیگر مسئولان این باشگاه است.

به گزارش ایلنا، حنیف عمران‌زاده درباره حضورش در کمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: براساس نامه منصور پورحیدری، سرپرست تیم روز چهارشنبه در جلسه کمیته انضباطی حاضر شدم و درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین با اعضای این کمیته صحبت کردم. اعتقاد دارم که اتفاقات تمرین استقلال بیشتر از آن چیزی که حقیقت داشت در برخی رسانه‌ها انعکاس داده شد.

وی افزود: من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و کسی که ارزش پیراهن استقلال را درک می‌کنم همواره تأکید بر حفظ اصول و نظم در باشگاه استقلال داشته و دارم و به همین دلیل به عنوان یک بازیکن هرگز به خودم اجازه خروج از حیطه وظایفم را نخواهم داد. من به عنوان فردی که سال‌ها در استقلال حضور داشته است، خودم را متعهد به اجرای نظرات کادرفنی می‌دانم و اکنون نیز تابع تصمیمات کمیته انضباطی باشگاه استقلال و دیگر مسئولان هستم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در پایان درباره بازی پیش‌روی استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: در نخستین بازی داخل خانه در فصل جاری از هواداران استقلال خواهش می‌کنم تا در فصل جدید با حضور در ورزشگاه‌ها حامی تیم خود باشند و با حضور پرشور خود استقلال را در این فصل تنها نگذارند.

کد خبر : ۲۹۵۶۴۹