خبرگزاری کار ایران

با ترکیب کامل به مصاف استقلال می رویم؛

محمدی: حضور قلعه نویی توان ملوان را بالا می برد/تیم ما 2 فاکتور اصلی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۶۶۲

مربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: امیدوارم قلعه‌نویی روی نیمکت بنشیند زیرا با حضور او توان تیمی ملوان 30 درصد بیشتر می شود.

به گزارش ایلنا، اکبر محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت:‌ تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشته ایم. بعد از برد دلچسبی که مقابل ذوب‌آهن کسب کردیم با انرژی بیشتری تمرین کردیم و تنها به بازی با استقلال فکر می‌کنیم. انگیزه زیادی بین کادر فنی و بازیکنان وجود دارد و ان‌اشاءالله بتوانیم این روند رو به رشد را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: استقلال هفته گذشته برد خوبی بیرون از خانه داشت و بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. می‌دانم بازی سخت و نفس‌گیری از کار درمی‌آید. امیدوارم با توجه به مشکلاتی که هفته گذشته داشتیم و با آنها دست و پنجه نرم کردیم بتوانیم در میدان مشکلات را فراموش کنیم و بازی خوبی انجام دهیم تا هم دستاورد خوبی برای تیم و هم هواداران داشته باشیم.

محمدی در مورد وضعیت مصدومان تیم ملوان گفت: ما دو بازیکن مصدوم داریم. احمد آهی و سهیل رحمانی مصدوم هستند و سیدجلال رافخایی و آبشک این هفته می‌توانند ما را همراهی کنند و با ترکیب کامل‌تری مقابل استقلال به میدان می‌رویم.

مربی ملوان در مورد اینکه هدف این تیم از خرید میثم بائو چه بوده، گفت:‌ تا جایی که من می ‌دانم کار خرید میثم بائو قطعی نشده است. ما نیاز به یک بازیکن بازی‌ساز داریم و با شناختی که قلعه‌نویی از میثم بائو دارد به دنبال جذب این بازیکن بوده و امیدوارم میثم بائو بتواند در ملوان قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود را نشان دهد. میثم بائو در بیشتر تیم‌هایی که بوده توانسته تأثیرگذار باشد و امیدوارم این روند را در ملوان ادامه دهد.

مربی ملوان در مورد اینکه به موفقیت این تیم خوش‌بین است یا خیر، گفت: باید ببینیم ملوان چه جایگاهی می‌تواند داشته باشد. برای موفقیت در فوتبال چهار فاکتور نیاز داریم .امکانات، مربی، بازیکن و مدیریت. ملوان دو فاکتور بازیکن و مربی را به خوبی دارد. بحث مدیریت و مالکیت وجود دارد. بحث مالکیت به این تیم آسیب زده است. امیدوارم با درایت دنیامالی و اعضای هیأت مدیره و مسئولان شهری بتوانیم کار را به خوبی انجام بدهیم و تیم مدیریتی به فکر حل مشکلات باشد.

وی ادامه داد: با همه احترامی که برای مسئولان سابق ملوان داشتم باید بگویم امکانات باشگاه ملوان جزئی است اما وجود امکانات می‌تواند به فوتبال کمک کند. دیدگاه امیر قلعه‌نویی هم همین است و با همین آنالیز هدایت ملوان را قبول کرده است. امیدوارم ملوان با تفکرات ایشان بتواند به موفقیت برسد. ملوان تیمی است که ظرفیت‌های زیادی دارد. کمتر کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم هفته گذشته تیم خوب ذوب آهن را شکست دهیم البته این برد را فراموش کراه‌ایم و می‌خواهیم این روند را مقابل استقلال ادامه دهیم.

محمدی تصریح کرد: فوتبال مثل شطرنج است. اگر بازی بلد نباشی که تکلیف مشخص است اگر بازی بلد باشی و بد بازی کنی بازنده می‌شوی و اگر خوب بازی کنی همه دوست دارند تو را شکست دهند. موفقیت‌ها و دستاوردهایی که قلعه‌نویی داشته باعث می‌شود موضع و گارد همه مقابل او مشخص باشد و تیم‌ها با انگیزه بیشتری مقابل ملوان‌ آیند. ما شناخت خوبی از استقلال داریم می‌دانیم مهره‌های کلیدی‌شان کجا بازی می‌کنند و ظرفیت‌های تیمی‌شان در کدام منطقه از زمین است.

محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که گفت قلعه‌نویی هنوز قراردادش را با ملوان امضا نکرده و آیا فردا روی نیمکت می‌نشیند یا گفت: قلعه‌نویی خواسته‌هایی داشته که بیشتر آنها مربوط به امکانات و منابع مالی است و همه آنها را برای بازیکنان و کادر فنی ملوان به جز خودشان خواستند و باشگاه ملوان پرداختی داشته اما این پرداختی کافی نبوده است. ضمن تشکر از مدیران باشگاه به نظرم درخواست قلعه‌نویی برای این بوده که شرایط بهتر شود و به روند رو به رشد ملوان استمرار بخشیده شود و بازیکنان با حضور قلعه‌نویی ذوق و انگیزه بیشتری دارند. در بازی با ذوب آهن هم با دل و جان بازی کردند و تا لحظه آخر از دستاوردشان دفاع کردند. ما روی دنیامالی حساب ویژه‌ای باز کردیم و امیدوارم که مشکلات حل شود.

وی افزود: امیدوارم که قلعه‌نویی روی نیمکت بنشیند و با تمام وجود دعا می‌کنم که قلعه‌نویی فردا روی نیمکت حضور داشته باشد زیرا در بازی با ذوب آهن فشار بیش از اندازه‌ای به من وارد شد. امیدوارم خود قلعه‌نویی با تمام و کمال این مسئولیت را قبول کند زیرا با حضور ایشان ظرفیتی تیمی ملوان 30 درصد افزایش پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز