خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه دوم؛

تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس در نیمه اول/گرمای هوا گرم تر از بازی

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۷۱۵

نیمه اول دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در گرمای حدود 50 درجه شهر اهواز با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس از هفته دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 19:30 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

در این دیدار عبدالله ویسی تیمش را با ترکیب؛ فرناندو، طیبی، پیمان شیرزادی، موسی کولیبالی، دورقی، حکیم نصاری، مهدی زهیوی، حسن بیت سعید، ادوارد سوراز، سیف الهی و جلال عبدی به میدان فرستاد.

در مقابل برانکو تیمش را با ترکیب ایمان صادقی، رضا نورمحمدی، رامین رضاییان، لوکا ماریچ، کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، مهدی طارمی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه به میدان فرستاد. نیمکت نشینی محسن بنگر که در دیدار مقابل پدیده مرتکب دو اشتباه ناشیانه شد و بازگشت نورمحمدی، عالیشاه و طارمی از نکات جالب ترکیب پرسپولیس بود.

در این دیدار که گرمای 50 درجه هوا بر کیفیت بازی دو تیم تاثیر منفی گذاشته بود، موقعیت چندانی  روی دروازه ها خلق نشد و بازی کیفیت لازم را نداشت. 

ضربه کاشته احمدزاده که با فاصله کمی از بالای دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت و تک موقعیت مهاجم استقلال خوزستان که از کنار دروازه صادقی راه به جایی نبرد تنها موقعیت های دو تیم برای بازکردن دروازه ها بود.

این دیدار را محسن ترکی با کمک های حسین طالقانی و یعقوب سخندان قضاوت کردند. بابک حاتمی از پرسپولیس و پیمان شیرزادی از استقلال خوزستان بازیکنان اخطاری نیمه اول این دیدار بودند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز