خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا - تهران

سرمربی عمان: داوری برخی مسابقات خوب نبود / خوشحالم شانزدهم نشدیم

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۸۵۳

سرمربی تیم ملی والیبال عمان گفت: قطعا به نتیجه خوبی دست نیافته‌ایم ولی خوشحالم تیم آخر نشدیم.

به گزارش ایلنا، محمد ال‌شیوازی پس از کسب پیروزی مقابل ترکمنستان و کسب عنوان پانزدهم گفت: تیمم در این بازی خیلی خوب نبود. در یک ست بازی خوبی داشتیم و در ست بعدی نتیجه را واگذار کردیم.

وی ادامه داد: باید از تیم ما به اندازه توانایی‌هایش انتظار داشت. قدرت تیم کشورهایی مثل ما همین است و اگر بخواهیم اتفاق بزرگی بیافتد به تغییر بزرگی هم نیاز داریم. بازیکنان من نزدیک به یک ماه بود که تقریبا تمرین جدی نداشتند و در این تورنمنت در مقابل تیم‌های بسیار بزرگی قرار گرفتند.

ال شیوازی با قدردانی از میزبانی ایران در این رقابت‌ها عنوان کرد: همه چیز در ایران خیلی‌خوب بود و به بهترین نحو از ما میزبانی کردند. فقط داوری برخی مسابقات خیلی‌خوب نبود که البته طبیعی است. داور هم مثل هر آدم دیگری حق اشتباه دارد.

صالح خامس احمدانی کاپیتان این تیم نیز اظهار داشت: خوشحالم توانستیم حداقل به یک پیروزی در این بازی‌ها دست یابیم. باید قبول کرد تیم ما جای کار بسیار دارد و برای رسیدن به رتبه‌های بهتر در این مسابقات به برنامه‌های بلند مدت نیازمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز