خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی مردان آسیا - تهران

سرمربی‌تایپه: ما آمده بودیم از والیبال لذت ببریم/ کره برای قهرمانی آمده بود

سرمربی چین‌تایپه گفت: به شاگردانم گفته بودم به این مسابقات آمده‌ایم تا از این موقعیت استفاده کنیم و بدون استرس از والیبال لذت ببریم.

به گزارش ایلنا، چوئو چن پس از برتری تیمش مقابل کره‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: در این مسابقات کره برای قهرمانی آمده بود و وقتی به این مرحله رسید، دیگر انگیزه‌ای نداشت اما رتبه پنجم تا هشتم برای تیم ما عنوان خوبی است. به همین خاطر ما در این مسابقه راحت‌تر بازی کردیم و پیروز مسابقه شدیم.

وی درباره عملکرد تحسین برانگیز تایپه در این مسابقات عنوان کرد: من پیش از آغاز مسابقات به شاگردانم گفتم ما به این مسابقات آمده‌ایم تا از این موقعیت استفاده کنیم که بدون استرس فقط از والیبال لذت ببریم. به نظرم این مهم‌ترین عامل پیروزی ما بود.

 می چونگ هسو کاپیتان تیم ملی والیبال چین تایپه نیز در این نشست خبری اظهار کرد: ما در این مسابقه انگیزه داشتیم و جنگیدن برای مقام پنجم تا هشتم برای ما جایگاه خوبی است. همین موضوع مهمترین عامل انرژی من و هم تیمی هایم بود تا بتوانیم به پیروزی در این مسابقه برسیم.

تیم ملی والیبال چین تایپه توانست 3 بر یک تیم ملی والیبال کره جنوبی را شکست دهد تا فردا برای کسب عنوان پنجم به مصاف استرالیا برود.

کد خبر : ۲۹۵۸۶۹