خبرگزاری کار ایران

راه سختی پیش‌روی داریم؛

ابراهیمی: نباید در باد 2 برد بخوابیم/ توهینی به هواداران ملوان نکردم

هافبک گلزن استقلال می‌گوید تیمش نباید در باد 2 برد اخیر خود بخوابد و باید از امروز به فکر مصاف با ذوب‌آهن باشد.

به گزارش ایلنا، امید ابراهیمی درباره 2 عملکرد اخیر آبی‌پوشان در لیگ‌برتر گفت: فکر می‌کنم در 2 بازی ابتدایی لیگ نمایش خوبی داشتیم و توانستیم هر 3 امتیاز این بازی‌ها را با ارائه بازی‌های تماشاگرپسند کسب کنیم. مطمئنا هواداران استقلال از این نمایش لذت می‌برند اما ما نباید در باد  برد این 2 بازی بخوابیم.

وی متذکر شد: دیگر زمان شادی برای برد روز گذشته نیست و باید از امروز تمرینات خود را برای دیدار با ذوب‌آهن آغاز کنیم تا بتوانیم به پیشرفت‌مان ادامه دهیم. راه سختی پیش‌روی داریم و کماکان 28 بازی سخت پیش روی استقلال است که باید برای موفقیت در لیگ با قدرت در تمام بازی‌ها به میدان برویم تا در پایان فصل هواداران را خوشحال کنیم زیرا آنها سرمایه‌های اصلی ما هستند.

هافبک‌گلزن استقلال در برابر ملوان درباره حریف روز جمعه استقلال اضافه کرد: ملوان تیم بسیار خوب و سرسختی است و امسال نیز حضور قلعه‌نویی به این تیم شخصیت داده است. ما دوست داشتیم این بازی را ببریم که خدا را شکر توانستیم این کار را انجام دهیم.

ابراهیمی با بیان این موضوع که خودش نیز از دریافت کارت‌زرد متعجب شده بود، اعلام کرد: داور بازی به من گفت که من به هواداران ملوان توهین کرده‌ام در حالیکه من به هیچ‌وجه این کار را انجام دادم زیرا با هیچ‌کس مشکل ندارم. من و چند تن از بازیکنان استقلال برای انجام شادی‌گل به سمت عکاسان رفتیم که هواداران انزلی نیز با فاصله زیادی پشت سر آنها بودند. من هرگز قصد توهین به آنها را نداشتم و تنها در حال انجام شادی‌گل بودم.

وی درباره تقدیم شادی‌گلش به خسرو حیدری اظهار کرد: خسرو اولین بازی خود را در این فصل برای استقلال انجام می‌داد و تصمیم گرفتم پس از به ثمر رسیدن گل، شادی‌گلم را با او تقسیم کنم. به همین دلیل سمت وی رفتم و این شادی‌گل را به مناسبت تولد دخترش با او انجام دادیم.

ابراهیمی در پایان به سایت‌رسمی باشگاه گفت: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک می‌گویم. خبرنگاران افراد زحمت‌کشی هستند که باید قدردان حضور آنها در عرصه‌های مختلف بود.

کد خبر : ۲۹۶۰۷۹