خبرگزاری کار ایران

با ارسال پیامی صورت گرفت

تبریک محمد علی شجاعی به خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۱۳۰

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در پیام‌های جداگانه‌ای به مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، محمد علی شجاعی در پیام‌های جداگانه‌ای به مدیران رسانه‌ها و خبرنگاران از جمله صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و... روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن این پیام‌ها آمده است: روز خبرنگار نماد حق‌بینی و حق‌نویسی و گام نهادن در مسیر آگاهی بخشی و نیک‌اندیشی با سلاح قلم است. خبرنگاران سربازان فعال جبهه فرهنگی، جریان‌سازان بزرگ جامعه و وجدان‌های بیدار زمانه خویش‌اند که بدون پشتوانه مادی و امنیت شغلی و روانی در فضایی سرشار از استرس و تنش برای احقاق حق و آگاهی و تنویر افکار عمومی در تکاپو هستند. جایگاه خبرنگار چنان رفیع است که مقام معظم رهبری فرمودند «روز خبرنگار، روز رعایت حریم قلم و اندیشه است، این روز یادآور حماسه‌آفرینی آن‌هایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح می‌دهند.»

پوشش انواع خبرها در رسانه‌های جمعی در جامعه اطلاعاتی امروزی کار بسیار دشواری است و به تبع چنین دشواری تولید انتشار و پالایش این اخبار از میان انبوهی از خبرها نیاز به مدیریت و هوش بالایی نیاز دارد که خبرنگاران توانسته اند این مهم را در کنار وحدت ملی و انسجام کشور و کمک به توسعه همه جانبه به خوبی جامه عمل بپوشانند. اینجانب با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون برای جنابعالی این روز را به شما و کلیه فعالان این عرصه به ویژه در حوزه ورزش تبریک می گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز