خبرگزاری کار ایران

ترابیان در گفت و گو با ایلنا:

فینال باشگاه‌های آسیا در حد محلات بود، رفتار منصوری در حد فیفا/شمسایی کت‌شلواری را بیشتر می‌پسندم!

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۲۸۱

رئیس سابق کمیته فوتسال به اظهارات عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال واکنش نشان داد.

عباس ترابیان در  گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در واکنش به اظهارات کریم منصوری که گفته بود"ترابیان مسئول چند سال فاجعه در فوتسال ایران است"، گفت: اظهارات وی ارزش پاسخ دادن ندارد و در حد من نیست که بخواهم پاسخ او را بدهم. 

وی افزود: حرکت وی مقابل دیدگان ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا و رفتارهایی که باعث شد کشورمان متضرر شود، نشان داد چقدر به فکر مملکت است و ملی فکر می‌کند.

ترابیان درباره اینکه منصوری مدعی شده "فینال جام باشگاه‌های آسیا در حد محلات برگزار شد"، گفت: وی درست می‌گوید، مراسم فینال در حد محلات بود اما حرکات و رفتارهایی که وی انجام می‌دهد در حد فیفاست. هنوز فراموش نکردم حرکت زننده همین آقا باعث شد یکی از داوران شایسته ما که در آستانه داوری الیت آسیا قرار داشت، موقعیت‌اش را از دست بدهد.

عضو کمیته‌فنی فوتسال در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتقاداتی که به عملکرد خسوس مطرح می شود، گفت: خسوس مربی بزرگی است و من هم انتقاداتی به عملکرد او دارم ولی باید ببینیم ایراد کار کجاست و اگر قرار است او بماند دنبال فراهم کردن شرایطی باشیم که او با تیم ملی نتیجه بگیرد.

ترابیان ادامه داد: خسوس مربی تازه‌کاری نیست و کارش را بلد است ولی باید ابزارهای کار او را هم فراهم کنیم و بعد از او انتظار نتیجه داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فرصت زیادی در اختیار خسوس قرار گرفته ولی او نتوانسته انتظارات را برآورده کند، یادآور شد: من هم این را قبول دارم و معتقدم کار او اشکالاتی دارد ولی اگر می‌خواهیم او بماند باید شرایط کارش را هم مهیا کنیم و صرف انتقاد مشکلی را  حل نمی‌کند.

عضو کمیته‌فنی فوتسال درباره اینکه آیا زمان آن فرا نرسیده تیم ملی به بازیکن باتجربه و میدان دیده ای نظیر وحید شمسایی سپرده شود، گفت: من 4 سال پیش درباره شمسایی گفتم که تمام فاکتورهای لازم برای تبدیل‌شدن به یک مربی بزرگ را دارد و معتقدم وی از هر نظر شایستگی این مسئولیت را دارد.

ترابیان با تاکید بر اینکه شمسایی باید یک تصمیم بزرگ بگیرد و از بین بازیگری فوتسال و مربیگری یکی را انتخاب کند، گفت: دوست دارم شمسایی را کت و شلواری کنار نیمکت تیم‌ملی ببینم و او را با این شمایل بیشتر می‌پسندم تا مربی- بازیکن.

وی در بخش پایانی سخنان خود درباره مدیریت سیدرضا افتخاری در کمیته‌فوتسال گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون‌فوتبال به وی مسئولیت داده‌اند و در حال حاضر هم او یکی از روسای کمیته‌های فدراسیون است و من درباره‌اش صحبت نکنم بهتر است و به نظرم اهالی فوتسال باید عملکردش را نقد کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز