خبرگزاری کار ایران

با حضور در بهشت زهرا صورت گرفت

ادای احترام هاشمی و ورزشی‌نویسان به شهدای رسانه

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۳۹۷

رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از ورزشی‌نویسان با حضور در مقبره شهدای رسانه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی و حدود 50 نفر از سردبیران، دبیران، خبرنگاران، گزارشگران، تصویر برداران و عکاسان‌ورزشی با حضور در قطعه شهدای‌رسانه و همچنین قطعه نام آوران و غرفه شهید افشار با اهدای شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان از جمله شهید مرتضی آوینی ادای احترام کردند.

ورزشی نویسان در آرامگاه مرحوم منوچهر لطیف، بیژن رویین‌پور، مهدی نفر، حسین جوادی، ناصر احمدپور و دیگر فوت‌شدگان عرصه رسانه نیز حضور یافته و با اهدای شاخه‌گل و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

کیومرث هاشمی درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاری حرفه‌ای سخت و زیان‌آوری است و همچنین آسیب‌های خاص خود را دارد، گفت: در سالروز گرامیداشت روز خبرنگار بر خود وظیفه دانستیم در یک حرکت معنوی و به همراه دوستان رسانه‌ای در این جمع حاضر شویم و با حضور در قعطه شهدای رسانه و همچنین اهل قلم یاد و خاطر این عزیزان را زنده نگه داریم .

وی ادامه داد: با حضور خود خواستیم قوت قلب خانواده‌های شهدای رسانه باشیم و اعلام می‌کنیم ادامه دهنده راه شهدا هستیم و امیدواریم رسانه‌ها نیز راه آنها را در پیش بگیرند. خبرنگاری شغل سختی است که آسیب زیادی دارد و ما باید جامعه رسانه را تکریم کنیم.

در ادامه این مراسم مسئولان کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه در قطعه نام آوران با حضور بر مزار ناصر حجازی، آیدین نیکخواه‌بهرامی و جمع دیگری از اصحاب جامعه ورزش کشور حاضر شده و به قرائت‌فاتحه پرداختند. همچنین در این مراسم از تندیس شهید افشار با حضور پدر گرامی‌اش رونمایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز