خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی جوانان جهان – برزیل

قرعه سخت 4 فرنگی کار جوان ایرانی در سالوادور

asdasd
کد خبر : ۲۹۶۶۳۲

مراسم وزن کشی 4 وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جهان در شهر سالوادور برزیل برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم وزن کشی 4 وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان عصر دوشنبه به وقت محلی در شهر سالوادور داباهیا برزیل برگزار شد، و نمایندگان کشورمان که با قرعه های سختی روبرو شدند، از ساعت 17:30 امروز به وقت تهران به مصاف رقبا می روند.

در وزن 50 کیلوگرم که 17 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف مرات هاکان از ترکیه می رود.، و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران برزیل و اوکراین مسابقه می دهد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی فر در دور اول با ساماوادزه از گرجستان مسابقه می دهد. و در صورت پیروزی در دور بعد با برنده دیدار کشتی گیران اوکراین و ترکیه مصاف خواهد داد. در این وزن 22 کشتی گیر حضور دارند. کشتی گیران ارمنستان، آذربایجان، ژاپن و قزاقستان در گروه نماینده ایران حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 23 کشتی گیر به روی باسکول رفتند، مهدی ابراهیمی در دور اول با یاروسلاو فیلچاک از اوکراین روبرو می شود.، و در صورت برتری در دور دوم با برنده دیدار نمایندگان گرجستان و مجارستان مسابقه می دهد. نمایندگان آذربایجان، روسیه و ارمنستان از جمله کشتی گیران مطرح حاضر در گروه ابراهیمی هستند.

در وزن 96 کیلوگرم امیر حسین حسینی پس از استراحت در دور اول، با کوین بومان از استونی مسابقه می دهد و در صورت برتری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی گیران آذربایجان و آمریکا مصاف می دهد. در این وزن 18 فرنگی کار حضور دارند. کشتی گیران روسیه و قزاقستان نیز در گروه نماینده ایران هستند.

مسابقات 4 وزن دوم و پایانی روز چهارشنبه برگزار می شود.، که میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در وزن 66 کیلوگرم، مهدی فلاح در وزن 84 کیلوگرم و حمید رضا کریمی در وزن 120 کیلوگرم به میدان می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز