خبرگزاری کار ایران

مراسم معارفه سرمربی‌قوها برگزار شد؛

استیلی: ملوان مشکل‌مالی نداشت قلعه‌نویی نمی‌رفت/با اعتماد به دنیامالی به انزلی آمدم

مراسم معارفه سرمربی جدید ملوان برگزار شد تا حمید استیلی کار رسمی خود را با قوهای انزلی در حسن‌رود آغاز کند.

به گزارش ایلنا، پس از انصراف امیر قلعه‌نویی مدیران  باشگاه ملوان بلافاصله دست به کار شدند و با حمید استیلی خیلی زود به توافق رسیدند تا در آستانه هفته سوم لیگ برتر و بازی با آبی‌های اهواز، «قوهای سپید بندر» بدون سرمربی نمانند.

استیلی امروز با حضور در انزلی ضمن امضای قراردادش با ملوانان برای فصل پانزدهم لیگ‌برتر کار رسمی خود را از زمین حسن‌روز آغاز کرد تا این تیم را مهیای بازی با اهوازی‌ها کند.

سرمربی ملوانان پس از مراسم معارفه‌ گفت: افتخار می‌کنم  مربی تیم باسابقه و ریشه‌داری مثل ملوان  شده ام که امیدوارم بتوانم با این تیم به موفقیت برسم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.ملوان هواداران زیادی دارد که با این تیم زندگی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه به تنهایی نمی‌توان موفق شد، افزود: من برای مسائل اخلاقی اهمیت خاصی قائل هستم به طوری که حتی زمانی که در پرسپولیس حضور داشتن و این تیم شرایط خوبی نداشت ولی من به عنوان مربی اخلاق انتخاب شدم.

استیلی با اشاره به برخی بازیکنانی که با سابقه کار کردن با وی را داشته‌اند، متذکر شد: با پژمان نوری و آبشک کار کرده‌ام و آنها من را می‌شناسند. شاید گفته شود که رفتارم توام با حجب و حیا است ولی مهم‌ترین مسائل انضباطی تیم برای من مهم است.

وی همچنین با بیان اینکه با اعتماد به احمد دنیامالی به ملوان آمده‌، خاطرنشان کرد: من صداقت دنیامالی شکی ندارم و می‌دانم مشکل اصلی این باشگاه، مسائل مالی است. اگر باشگاه مشکل مالی نداشت بدون شک امیر قلعه‌نویی این تیم را ترک نمی‌کرد. می‌ماند. البته من قبل از اینکه به انزلی بیایم تلفنی با قلعه‌نویی صحبت کردم که وی هم تاکید کرد مشکل اصلی باشگاه، مسائل مالی است ولی هواداران نقطه قوت این تیم هستند.

استیلی قبل از مراسم امضای قرارداد بر سر مزار مرحوم سیروس قایقران اسطوره فوتبال ایران و باشگاه انزلی‌چی‌ها حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره این بازیکن فقید و ارزنده ایران را گرامی داشت.

کد خبر : ۲۹۶۶۹۷