خبرگزاری کار ایران

دنبال نتیجه خوب در اصفهانم؛

برانکو: بازی با سپاهان یک دربی واقعی است / هیچ‌وقت دنبال بهانه نیستم

سرمربی‌پرسپولیس گفت: با احترام به سپاهان دنبال این هستیم با نتیجه خوب، اصفهان را ترک کنیم و این نتیجه را به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست‌خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بعد از حدود 10 سال به اصفهان آمده‌ام و می‌دانم میهمان تیم بزرگی خواهم بود. اعتراف می‌کنم میهمان تیمی هستیم که بیش از 5 سال بهترین تیم ایران بوده است.

وی افزود: باید بگویم قهرمانی فصل گذشته سپاهان با تلاش همکار خوبم حسین فرکی به دست آمد که چند سال در تیم‌ملی با او کار کرده‌ام. با تمام احترامی که برای تیم سپاهان قائلم اما باید بگویم پرسپولیس بزرگ‌ترین تیم ایران است و مطمئناً فردا نیز به دنبال این هستیم که با نتیجه خوب، اصفهان را ترک کنیم و این نتیجه را به هواداران‌ هدیه بدهیم.

برانکو درباره شکست مقابل سپاهان و فرکی در بازی برگشت فصل‌گذشته گفت: متأسفانه ما آن بازی را با بدشانسی و اشتباهات ساده خودمان واگذار کردیم. امیدوارم فردا از این اشتباهات خبری نباشد. ما خوشحال هستیم باید در یک دیدار بزرگ به مصاف سپاهان برویم، چون این یک دربی واقعی است و مطمئنم هواداران از آن لذت کامل را می‌برند. ما به دنبال ارائه هرچه بهتر بازی و کسب نتیجه خوب هستیم.

سرمربی‌پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چه بازیکنانی فردا برای پرسپولیس به میدان می‌روند خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم فردا چه کسانی بازی می‌کنند بلکه می‌توانم بگویم غایبان ما چه کسانی هستند. نوراللهی، مکانی، مسلمان، فاطمی و رحمتی به همراه کریم باقری در تهران ماندند تا تمرین کنند. هادی نوروزی هم به علت محرومیت همراه ما نیست.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا سفر پرسپولیس به اصفهان با اتوبوس بهانه سرخ‌پوشان بعد از شکست احتمالی مقابل سپاهان خواهد بود، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت دنبال بهانه نیستم و حتی در بازی اول‌مان هم که 5 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم بهانه نگرفتم. ما با اتوبوس به اصفهان آمدیم، چون بهترین راه برای سفر به این شهر بود. اتفاقاً ما اتوبوس خیلی لوکس و راحتی هم داریم.

سرمربی‌پرسپولیس درباره اینکه ایمان صادقی در دیدار مقابل استقلال‌خوزستان اشتباهات زیادی انجام داد و آیا اکنون برای این بازی آماده است یا خیر، گفت: درست است ایمان اشتباهات زیادی کرد، اما او دروازه‌بانی جوان به حساب می‌آید. این یک واقعیت است که صادقی حتی در 10- 15 سال‌آینده زندگی ورزشی خودش هم باز اشتباه‌ خواهد کرد اما اکنون به لحاظ روحی شرایط بسیار خوبی دارد. اعتمادبه‌نفس صادقی برگشته و انگیزه‌اش کامل است. فکر نمی‌کنم در دنیا آدمی وجود داشته باشد که در زندگی‌اش اشتباه نکرده باشد. امیدوارم از اشتباهات‌مان درس بگیریم و طبیعی است صادقی هم در تمرینات اشتباهاتش را برطرف کند.

وی در واکنش به اینکه ابتدای صحبت‌ها اعلام کرد پرسپولیس تیم بزرگی است و مبنای او برای بزرگی چه بوده اظهار داشت: بزرگی یک باشگاه را تاریخ، تعداد هواداران و کارکنان، پیشکسوتان، ورزشکاران و غیره نشان می‌دهند. این نشان‌دهنده بزرگی یک تیم و باشگاه است که پرسپولیس تمام این معیارها را دارد.

برانکو تاکید کرد: من ابتدای صحبت‌هایم گفتم سپاهان 5 سال اخیر بیشترین افتخارات را کسب کرده و بهترین تیم ایران بوده و تیم باکیفیتی دارد. کنار سپاهان و پرسپولیس، استقلال هم تیم بزرگی است. آن چیزی که اکنون باید موجب فخر ما شود این است که 7-8  تیم در لیگ‌ایران با یکدیگر همسطح هستند و هر کدام با توجه به معیارهایی که دارند می‌توانند گزینه‌جدی برای قهرمانی باشند، اما نباید فراموش کنیم پرسپولیس بالای 30 میلیون هوادار دارد و این بزرگی پرسپولیس را نشان می‌دهد.

کد خبر : ۲۹۶۹۵۱