خبرگزاری کار ایران

اجازه بازیکن سالاری نمی دهم؛

افشارزاده: استقلال بدون کرار هم موفق می شود/هیچ وقت قول قهرمانی ندادم

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۴۱

مدیر عامل باشگاه استقلال با بیان اینکه آرامش خوبی در این تیم وجود دارد ابراز امیدواری کرد آبی پوشان پایتخت با ارائه فوتبالی زیبا مقابل ذوب آهن نیز به پیروزی برسند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام افشارزاده ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه تیم استقلال در شرایط روحی و آمادگی بالایی قرار دارد و بیش از همه انسجام و همدلی بالایی بین کادر فنی و بازیکنان شکل گرفته و با این شرایط به پیروزی مقابل ذوب آهن بسیار امیدواریم.

افشارزاده ادامه داد: استقلال هفته گذشته در دیدار با ملوان فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی را به نمایش گذاشت و به نتیجه خوبی دست یافت و امیدواریم با ادامه همین روند مقابل ذوب آهن هم نتیجه خوبی بگیریم و به صدرنشینی در لیگ ادامه دهیم. 

وی درباره مشکلات مالی استقلال و اینکه آیا اسپانسر به تعهدات خود عمل کرده یا نه گفت: مذاکرات خوبی با اسپانسر باشگاه انجام شده و تاکنون هم بخشی از تعهدات اسپانسر انجام شده و امیدواریم با همین روند بتوانیم به مرور مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. 

مدیر عامل استقلال تاکید کرد: جا دارد از سعه صدر بازیکنان و صبوری که دارند تشکر کنم و با اینکه هنوز نتوانستیم به طور کامل پول بازیکنان را پرداخت کنیم ولی آنها با ایثار و از خودگذشتگی برای استقلال با جان و دل کار می کنند که باید از زحمات تک تک آنها قدردانی کنم.

 مدیر عامل استقلال در مورد پرداخت مطالبات کرار جاسم گفت: بخشی از مطالبات او پرداخت شده و در تلاش هستیم تا باقی مانده مبلغ قرار داد او را هم بپردازیم . البته به نظر من بازیکن باید عاشق تیمش باشد و فقط برای پول بازی نکند.

افشارزاده درباره اینکه چه راهکاری برای جلوگیری از تکرار حواشی کرار جاسم پیش بینی شده گفت: به هیچ عنوان اجازه نمی دهم در استقلال بازیکن‌ سالاری باشد. باشگاه استقلال از همه بازیکنان این تیم بزرگتر است و همه باید تابع نظم و انضباط تیمی باشند. مطمئن باشید اگر حاشیه های کرار دوباره تکرار شود از طرف من و هیات مدیره با او به طور جدی برخورد می‌شود. ما پول را میان آنهایی که نیاز بود تقسیم کردیم. امیدوارم در هفته آینده مشکلات دو سه هفته اخیر را نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه پرویز مظلومی مخالف جدایی کرار جاسم از استقلال است، گفت: مطمئنم بدون کرار هم می‌توانیم موفق شویم و همه دیدند که در بازی با ملوان به خصوص در نیمه اول استقلال فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشت و از بازی تیم لذت بردم. به شخصه از بازیکنان استقلال به خاطر نمایشی که داشتند، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره قهرمانی این تیم در فصل جاری گفت: من هیچ وقت قول قهرمانی نمی دهم چرا که در ورزش هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. اما این قول را می دهم که استقلال امسال جزو مدعیان باشد و برای قهرمانی تلاش کند. مهم انجام بازی های شرافتمندانه و جوانمردانه است که با روح و منش پهلوانی سازگار باشد و حالا اگر این مهم با قهرمانی همراه شد ارزش مضاعفی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز