خبرگزاری کار ایران

جوانان در آزمون جهانی بزرگسالان؛

ترکیب تیم ملی جودو اعلام شد/تصمیم جسورانه مسئولان فدراسیون/باز هم رودکی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۵۴

شورای فنی فدراسیون جودو اسامی جودوکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان نشست شورای فنی فدراسیون جودو اسامی تیم های ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان قزاقستان در دو بخش مبارزه و کاتا اعلام شد. برای حضور در مسابقات جهانی دو عضو تیم ملی جوانان به همراه دو عضو تیم ملی بزرگسالان انتخاب شدند. 

بر همین اساس تیم ملی کشورمان طی روزهای 2 تا 8 شهریور ماه با ترکیب محمد صدیقی از تیم ملی جوانان در وزن 60- کیلوگرم ، مهدی فتحی پور دیگر عضو تیم ملی جوانان در وزن 66- کیلوگرم ، وحید بنا در وزن 73- کیلوگرم و سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم راهی رقابت های جهانی خواهند شد. همچنین در وزن 100- کیلوگرم روز جمعه رقابت انتخابی بین جواد محجوب و رامین صفویه برگزار خواهد شد تا نفر برتر به مسابقات جهانی اعزام شود. 

همچنین هفت تیم در 5 کاتا به مسابقات قهرمانی جهان در هلند اعزام می شوند. در "ناکه نوکاتا" فتح ا... فریدی وثوق و حمیدرضا کریمی ناصر(همدان) و امیرفرزانه حصاری و  محمدعلی نودهی (گلستان)، در "کاتا منوکاتا"مجتبی باجلان، سیدرضا روحانی، محمدعلی وحید، رضا صفی، (اصفهان)،در "گوشین جوتسوکاتا" محمد حسن نجفی و علی رضا کریمی صابر(همدان)  در "کیمه نوکاتا" عبدالوهاب بردی و یاشار روح الله زاده(مازندران) و در "جونوکاتا" کیوان حقیقت به همراه رحمان رحمانی فر(تهران) به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. 

مسابقات کاتای قهرمانی جهان 30 شهریورماه تا دوم مهرماه در آمستردام هلند برگزار خواهد شد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز