خبرگزاری کار ایران

نباید مسائل داخلی تیم رسانه ای شود؛

جلالی: سایپا را برای یک هدف بزرگ آماده کردیم/ نکونام باید خودش را ثابت کند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۷۲

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما خودمان را برای یک مسیر سخت با هدف بزرگ آماده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: ما خودمان را برای یک مسیر سخت با هدف بزرگ آماده می‌کنیم . ما در سومین بازی باید بهترین بازی را انجام دهیم و برای همین خودمان را تجهیز کرده‌ایم.

وی درباره تیم پدیده هم اظهار داشت: شرایط ما خوب است و خیلی سعی می‌کنیم مسائلی که در بازی به وجود می‌آید را پیش‌بینی کنیم. پدیده هم در این دو بازی نشان داده که پتانسیل دارد و امیدوارم که بازی موفقی را انجام دهیم.

جلالی خاطر نشان کرد: نمی‌شود بر اساس داده‌های مبهم تحلیل‌های بلند مدت انجام داد. باید منصفانه برآورد کنیم. معدل سنی تیم ما پائین‌تر از خیلی تیم‌هاست. شاید اگر 5-6 بازیکن را ملاک بگیرند سن تیم ما بالا باشد اما 26 بازیکن را اگر در نظر بگیرند ما سن تیمی‌مان کم است. چرا که دو بازیکن شانزده ساله و یک بازیکن هفده ساله در سایپا داریم و قطعاً امسال بازی می‌کنند. با این همه ما باید مجموعه تیمی را در نظر بگیریم و باید تحلیل‌های ما با حوصله‌تر باشد.

جلالی درباره بازگشت جواد نکونام به تیم ملی خاطرنشان کرد: برای این مسئله باید حوصله کرد. نکونام اولین بازی اش دقیقه 60 به بازی آمد و فوق‌العاده خوب بازی کرد اما اینکه با اطمینان بگوییم بازگشتش به تیم ملی مفید است یا نه باید هفته‌های متمادی بگذرد و کیفیتش را سنجید و او می‌تواند خودش را در این مسئله اثبات کند.

وی درباره بازی فردا مقابل پدیده تصریح کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا یک بازی خوب و موفق انجام دهیم.

جلالی درباره سجاد فیروزی که از لیست سایپا خارج شده اظهار داشت: این بازیکن دو جلسه با ما تمرین کرد و او را نخواستند و وقتی فهمیدم قرارداد بسته قراردادش را فسخ کردیم.

جلالی در پاسخ به این سئوال که رضایی مدیرعامل سایپا گفته اسپانسر این بازیکن را آورده تا یک پول خوب به باشگاه بدهد، اظهار داشت: این مسئله به من ارتباطی ندارد و من درباره مسائل فنی حرف می‌زنم. اگر مسائل درون خانوادگی وجود داشته باشد نباید آن را رسانه‌ای کرد.

جلالی درباره افشاء شدن مبلغ قرارداد جواد نکونام هم تصریح کرد: از 26 بازیکن سایپا فقط می‌دانم قرارداد 5 بازیکن چطور است و من اصلاً نمی‌دانم قرارداد نکونام چطور است؟

وی درباره حضور 9 بازیکن روی نیمکت و اینکه این مسئله به کجا رسید گفت: من با تاج صحبت کردم و او قبل از شروع بازی‌ها به من اطمینان داد که این کار انجام می‌شود. در هفته اول وقتی با او تماس گرفتم تاج گفت که این مسئله از هفته دوم اجرا می‌شود و حتی به من گفت که این مسئله را بگو اما نمی‌دانم که چرا این اتفاق نیفتاد. فوتبال ما در حوزه سازندگی مشکل دارد و این مسئله می‌تواند به سازندگی فوتبال شتاب دهد.ما قوانین دلسرد کننده ای در این زمینه داریم و باید آئین‌نامه داخلی به ما کمک کند. اینکه تعداد ذخیره‌ها روی نیمکت بیشتر باشد فضا را باز می‌کند تا جوانگرایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کسانی که فوتبال بازی کرده‌اند می‌دانند که نیمکت لیگ برتری چه حرارتی دارد و مثل کوره آدم‌پزی می‌ماند. بازیکن جوان باید روی این نیمکت بنشیند تا آب‌دیده شود. این مسئله می‌تواند به نفع فوتبال باشد و امیدوارم سازمان لیگ این کار را عملیاتی کند چرا که من با هر کسی صحبت کردم این مسئله را تأئید کرده و تعجب می‌کنم چرا تا الآن اجرایی نشده است.

جلالی درباره کم گل بودن لیگ برتر تصریح کرد: چند مسئله در این مورد وجود دارد. فوتبال ما نیاز به کارهای تحقیقاتی دارد و فقط عنوان کردن شان کمکی به فوتبال نمی‌کند. عنوان کردن کار ساده‌ای است اما باید دید چرا در شروع لیگ ما خوب نیستیم؟ باید ببینیم چرا نقل و انتقالات دو هفته قبل از شروع لیگ تمام می‌شود و یک هفته هم تمدید می‌شود و این نشان می‌دهد که یک جای کار می‌لنگد و این مسائل کارها را مختل می‌کند. ما دوازده سال به آسیا رفته‌ایم اما نتیجه‌ای نمی‌گیریم 45 سال است به المپیک نرفته‌ایم و 40 سال است در آسیا مقام قهرمانی نگرفته‌ایم.

سرمربی تیم سایپا درباره اینکه نظرش در خصوص پروازی بودن کی‌روش چیست، اظهار داشت: نظری در اینباره ندارم.

وی در پایان درباره اینکه آیا برای بازی فردا مصدوم یا محروم دارند، گفت: برای بازی فردا مصدوم و محروم نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز