خبرگزاری کار ایران

اصرار داشتم کرار حفظ شود؛

مظلومی: می خواهیم در صدر جدول بمانیم/به نتایج قبلی ذوب آهن کاری نداریم

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۰۷۷

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم تا در صدر جدول بمانیم اما همه چیز دست خدا است و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم.

به گزارش ایلنا،  پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ذوب آهن باشیم و یک بازی تماشاگر پسند انجام دهیم و بازی بدون حاشیه انجام شود. ما با تیم خوبی بازی داریم و به نتایج قبلی‌اش کاری نداریم چرا که این تیم کادر فنی و پتانسیل خوبی دارد. آنها دو بازی باختند اما در طول هفته به بازیکنان تأکید کردیم که به دو بازی قبلی آنها فکر نکنند. در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و روی تاکتیک ذوب‌آهن کار کردیم. ما به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم تا در صدر جدول بمانیم اما همه چیز دست خدا است و امیدوارم به خواسته‌مان برسیم.

وی ادامه داد: من با اسپانسر باشگاه سبک دست جلسه داشتم و اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل و سبک‌دست اسپانسر باشگاه در تلاش هستند تعهدات کادر فنی و بازیکنان انجام شود و به همین دلیل تعدادی چک به بازیکنان دادند. البته کادر فنی چیزی دریافت نکرده و قول‌هایی داده شده تا هفته آینده این مسئله حل شود. مشکل مالی در همه تیم‌ها حتی تیم‌های صنعتی وجود دارد و خوشبختانه تا الآن تا حدی مشکل مالی برطرف شده است.

مظلومی درباره حل مشکل کرار اظهار داشت: تا حدی مسئله حل شده اما من زیاد به این مسئله ورود نمی‌کنم چرا که وقتی تیم با آرامش وارد مسابقات شود بهتر است. البته من از کرار ناراحت نیستم شاید گاهی به بازیکنی اخم کنم اما در تمرین باید آن مشکلات بیرون زمین را فراموش کند. درست است بعضی بازیکنان مشکل دارند اما باید با جان و دل کار کنند و من هم اصرار داشتم کرار حفظ شود چرا که در آمادگی می‌تواند به ما کمک کند.

مظلومی درباره شروع استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: سال به سال شرایط فرق می‌کند در هر صورت تیم‌های اصفهانی قابل احترام هستند و فرقی ندارد که به چه تیمی بخوریم. تلاش ما این است که ببریم اما فوتبال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد . فقط این را بگویم که در تیمم انگیزه زیادی برای پیروزی وجود دارد.

وی درباره غایبان استقلال گفت: حنیف عمران‌زاده، سجاد شهباززاده و میلاد فخرالدینی را نداریم البته حنیف محروم بوده که آن را یادمان رفته است! البته او از بچه‌های با تجربه تیم است و به شوخی به او می‌گوییم که شاید محرومیتش تمدید شود.

سرمربی تیم استقلال در پایان درباره وضعیت پروپیچ تصریح کرد: کمیته نقل و انتقالات پیگیر این مسئله است اما هنوز گزارشی به ما داده نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز