خبرگزاری کار ایران

آقای‌خاص این‌بار تمجید کرد؛

تغییر موضع عجیب مورینیو درباره تیم پزشکی چلسی/ آنها فوق‌العاده‌اند!

سرمربی پرتغالی چلسی به نظر می‌رسد در حال حل اختلافاتش با تیم پزشکی باشگاه است چراکه در نشست خبری از آنها تمجید کرد!

به گزارش ایلنا،‌ ژوزه مورینیو در نشست خبری خود تیم پزشکی چلسی را تیمی فوق‌العاده خواند در حالیکه همچنان به وجود تضادهایی بین خودش و کادر پزشکی صحه گذاشت.

مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار با من‌سیتی درباره اتفاقات اخیر گفت: از اتفاقاتی که افتاده فرار نمی‌کنم. انتقادات مطرح شده را قبول و درک می‌کنم ولی باید بگویم باشگاه‌چلسی از بهترین دکترها و فیزیوتراپیست‌ها برخوردار است و تیم پزشکی فوق العاده‌ای دارد!

وی افزود: « 3  سال اخیر همواره از تیم پزشکی باشگاه تمجید کرده‌ام به طوری‌که آنها هم به این مساله واقف هستند. من بیش از هر کسی از زحمات آنها تشکر کرده‌ام. من این مساله را فراموش کرده‌ام همانطور که آنها هم فراموش نکرده‌اند.

مورینیو اقرار کرد که بین او و تیم پزشکی تضادهایی وجود دارد، و گفت: فکر می‌کنم به این تضادها نیاز داریم تا پیشرفت کنیم. ما با هم کار می‌کنیم ولی من تصمیم می‌گیرم چه کسی روی نیمکت بنشیند. مسئول نیمکت‌چلسی من هستم که 7 دستیار دارم و هر هفته فقط 4 نفر روی نیمکت هستند.

وی همچنین با بیان اینکه من تصمیم می‌گیرم از تیم‌پزشکی چه کسانی روی نیمکت بنشینند، افزود: البته اینکه اوا کارنیرو و جان‌ فیرین مقابل سیتی روی نیمکت نیستند به معنای این نیست که آنها بازی‌های بعدی یا ادامه فصل هم روی نیمکت نخواهند نشست.

هفته گذشته در دیدار مقابل سوانسی مورینیو به شدت از عملکرد تیم پزشکی بخصوص خانم اوا کارنیرو و دستیارش انتقاد کرد و حتی رسانه‌های انگلیسی مورینیو را درباره به کار بردن الفاظ رکیک نسبت به کارنیرو متهم کردند. آقای خاص هم این تیم پزشکی را برای بازی با من‌سیتی از نشستن روی نیمکت محروم کرده است!

کد خبر : ۲۹۷۲۲۴