خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی تیراندازی- آذربایجان؛

ناکامی بانوان‌تیرانداز ایران در تراپ/فردا، مصاف 3 تفنگدار تراپ‌مردان با رقبا

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۲۴۵

آخرین روز جام‌جهانی تیراندازی فردا در حالی پیگیری می‌شود که ۳ نماینده ایران در رشته تراپ‌مردان در جوخه‌آتش قرار می‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت‌ها فردا ۲۴ مردادماه در حالی به پایان می‌رسد که ۳ ورزشکار کشورمان متشکل از محمد حسین پرورش‌نیا، سید بابک یگانه و سعید اسدی خیاوی آخرین شلیک  خودر را به سمت سیبل‌های سهمیه نشانه می‌روند.

مسابقات تراپ در ۵ راند برگزار می‌شود که تیراندازان ما امروز از ۵ راند، ۲ راند شلیک کرده اند و فردا ۳ راند هدف گیری می کنند.

ناکامی بانوان‌تراپ مقابل قهرمانان جهان

این رقابت‌ها عصر امروز در رشته تراپ بانوان در حالی به پایان رسید که نمایندگان کشورمان با ترکیب سپیده سیرانی، مرضیه پرورش‌نیا و شیوا فرح پور در 3 راند به مصاف حریفان قدرتمند جهانی خود رفتند.

سپیده سیرانی توانست با امتیاز ۶۷ در جایگاه ۴۴ جهان قرار گیرد. همچنین شیوا فرح‌پور نفر اول رنکینگ اهداف‌پروازی کشور با امتیاز ۶۵  در جایگاه ۵۴ و  مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۶۰ در جایگاه ۶۴ جهان ایستادند.

این مسابقات در حالی ادامه دارد که امروز روز اول مسابقات تراپ‌مردان بود که نمایندگان کشورمان بابک یگانه توانست در دو راند روز اول در مجموع ۵۰  امتیاز ۴۸ امتیاز را بگیرد و محمد حسین پرورش‌نیا و سعید اسدی خیاوی نیز به ترتیب امتیاز ۴۶ و ۴۳ را خود کردند.

مسابقات جام جهانی آذربایجان از ۱۷ الی ۲۴ مرداد ماه با حضور ۱۰۳۸ ورزشکار از ۸۳ کشور جهان در شهر گابالای آذربایجان برگزار می شود که سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در آن توزیع می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز