خبرگزاری کار ایران

هیچ مربی با لجبازی نتیجه نمی‌گیرد؛

فنونی‌زاده: "برانکو"دندان پوسیده است/ نوری با رفتنش دل هواداران را شکست

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۲۴۸

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد مشکل اصلی این تیم برانکو ایوانکویچ است و این مربی کروات باید هرچه زودتر برکنار شود.

مرتضی فنونی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: هر سه بازی پرسپولیس را در این فصل دیده ام و با نهایت تاسف باید اعلام کنم که نتایج حاصله بسیار اسف بار بوده است.

وی افزود:تیم ما در فاز هجومی مشکلی ندارد ولی از هافبک دفاعی به عقب بسیار ضعیف هستیم. ببینید چه به سر تیم آمده که چهار گل در یک بازی می خورد و بازیکنان و کادر فنی تنها داوری را عامل باخت خود می دانند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به انتقاد از خط دفاعی و دروازه بان این تیم پرداخت و گفت: بازگشت سوشا می‌تواند کمک بزرگی به تیم کند اما نکته قابل تامل بازی دادن به مارکو ماریچ است. باور کنید چون او بازیکن خود آقای سرمربی است، در این تیم فیکس بازی می کند در غیر این صورت امثال ماریچ در لیگ یک هم جایی ندارند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تنها بعد از برد مصاحبه می کنند، اظهار داشت: وقتی عاملان اصلی باخت مصاحبه نمی کنند امثال من باید به مردم جواب پس بدهیم. البته بازیکنان پرسپولیس بسیار خوب و توانا هستند اما در تیم های دیگر...!

فنونی زاده ادامه داد: خدا پدر امثال طارمی و عالیشاه را بیامرزد که با وجود پیشنهادهای نجومی تیم های حاشیه خلیج فارس در پرسپولیس مانده اند چون اگر این ها نبودند خدا می دانست با این شرایط در آخر فصل چندم می شدیم.

وی در ادامه به گلایه از محمد نوری پرداخت و گفت: کسی که ادعای پرسپولیسی بودن می‌کند و بازوبند این تیم را بر بازو می بندد نباید برای پول با دل میلیون ها هوادار بازی کند. به نظر من نوری نباید در این وضعیت تیم را تنها می گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چرا خط دفاع سرخپوشان نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر شده است، گفت: وقتی سرمربی تیم به فکر بازی دادن به دوستش (مارکو ماریچ) است دیگر چه انتظاری از این تیم دارید. چرا نباید دفاع چپی مثل گردانی در پرسپولیس بازی کند؟ اگر به نقل و انتقالات این فصل نگاه کنید به خوبی متوجه می شوید که با این تیم نمی شود حرفی برای گفتن داشت.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم به بازیکنان بزرگ احتیاج دارد، تصریح کرد: بازیکنان امسال هم خوب و توانمند هستند اما در تیم های کم طرفدار . زمانی بود که در هر پست دو یا سه بازیکن هم سطح و ملی پوش داشتیم اما حالا...

فنونی زاده در ادامه بیان داشت:یکی از دوستان شاغل در پرسپولیس در مصاحبه ای اعلام کرده که تیم واقعی ما را از هفته پنجم به بعد ببینید. با این حساب باید قید 15 امتیاز اول فصل را بزنیم تا حرف این دوست عزیز درست از آب در بیاید. خود شما بهتر از هر کسی می‌دانید که تکلیف قهرمان در هر فصل با اختلاف یک امتیاز مشخص می شود نه با 15 امتیاز!

وی در ادامه به شدت از سرمربی سرخ ها انتقاد کرد و گفت: برانکو دندان پوسیده است. هرچه زودتر برود به سود تیم است زیرا تفکرات او قدیمی شده و به درد ما نمی خورد.

فنونی زاده افزود: هیچ مربی در طول تاریخ با لجبازی نتیجه نگرفته که این آقا (برانکو) دومین نفر باشد.خیلی بازیکن داریم، به امثال بنگر، نورمحمدی و مسلمان  هم از سر لجبازی بازی نمی دهد.مطمئن باشید با ادامه این روند امسال هم حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

ملی پوش اسبق فوتبال ایران با اشاره به اینکه برانکو بهترین تیم تاریخ ایران را به جام جهانی برده است، گفت: اگر آن تیم را به هر مربی دیگری هم می دادند به سادگی به جام جهانی صعود می کرد. بازیکنانی مثل مهدوی کیا، کریمی و علی دایی که به مربی خارجی احتیاجی ندارند.

وی ضمن انتقاد از عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بیان داشت:در هیات مدیره یکی دو نفر فوتبالی حضور دارند و باید در مورد نقل و انتقالات اظهار نظر می کردند.بهتر است اگر آقای زادمهر وقت رسیدن به باشگاه را ندارد هرچه زودتر جایش را به فرد دیگری بدهد.

ملی پوش سال های دور فوتبال کشورمان تصریح کرد: اولا که پرسپولیس جای آزمون خطا نیست اما اگر هم نیاز به استفاده از بازیکنان جوان است چرا از سرمایه های خودمان استفاده نکنیم.مگر امیر محمد مدنی چه چیزی برای بازی کردن کم داشت که حالا باید برود در ملوان بازی کند.بهتر است آقای پروفسور یک نیم نگاهی هم به تیم امید خودمان داشته باشد.

گفت و گو از : سعید میرزائیان

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز