خبرگزاری کار ایران

دوره تربیت مربی بدنساز ویژه بانوان؛

شهنازی : ورزش بانوان و دانش‌افزایی آنان از اولویت‌های کمیته ملی‌المپیک است

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۴۷۸

هفدهمین دوره تربیت مربی بدنساز ویژه بانوان صبح امروز در آکادمی ملی‌المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه این دوره با حضور شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی‌المپیک آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین با حضور مهران سررشته معاونت اجرایی و پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی و محمدرضا اویسی مسئول مرکز آموزش آکادمی ملی‌المپیک که مدیریت دوره را نیز بر عهده دارد و نیز 40 نفر از بانوان بدنساز برگزار شد.

در این مراسم شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان گفت:  این کلاس‌ها که ده روز به طول خواهد انجامید و نیز توجه به نام اساتید دوره که قرار است تجربیات خود را به شما عزیزان منتقل کنند، گویای این است که این دوره آموزشی تا چه میزان برای ما دارای اهمیت است.

شهنازی همچنین اظهار داشت: توجه به امر بانوان و دانش افزایی آنان در زمینه های مختلف ورزشی از اولویت‌های ما در کمیته ملی‌المپیک است که افزایش بانوان در سطح مربیان و مدیران ورزشی نشانگر این امر خواهد بود.

دبیر کل کمیته ملی المپیک متذکر شد: نگاه ما در کمیته ملی‌المپیک است که بانوان از لحاظ دانش وعلم ورزش نه تنها از آقایان کمتر نیستند بلکه بهره وری در دانش آموختگان بانوان از آقایان بالاتر است. استقبال بالا از این دوره ما را بر این داشت که این دوره را با بیش از ظرفیت معمول دوره‌ها برگزار کنیم.

شهنازی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شما این تعهد را داشته باشید که این دانش را کسب کرده و به دیگران نیز منتقل کنید.

شایان ذکر است در پایان این دوره که طی روزهای 24 مرداد لغایت 3 شهریور ماه برگزار خواهد شد، پس از آزمون تئوری و عملی، به قبول شدگان، گواهینامه بین‌المللی شرکت در دوره مربی بدنساز آکادمی ملی‌المپیک و پارالمپیک اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز