خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیته فنی فوتسال تصمیم گیری شد؛

تمدید قرارداد خسوس تا جام جهانی 2016 با تیم ملی فوتسال ایران

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۵۱۹

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: خسوس اول سپتامبر (دهم شهریور) به ایران می آید و با او قراردادی تا پایان سال 2016 میلادی به امضا خواهیم رساند.

به گزارش ایلنا، عباس ترابیان درباره تازه ترین نشست اعضای این کمیته با بیان اینکه بررسی شرایط تیم ملی فوتسال بانوان نخستین موضوع جلسه امروز بود، افزود:در این جلسه رئیس کمیته بانوان و سرمربی این تیم، برنامه تیم ملی فوتسال بانوان که اواخر شهریور ماه در نخستین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان آسیا در مالزی شرکت خواهد کرد، بررسی شد.

وی با اشاره به برگزاری سه دیدار تدارکاتی با تیم ازبکستان که امروز به تهران وارد شد، در هفته جاری تصریح کرد: تیم ما احتیاج به نگاه فنی دارد بر همین اساس مقرر شد نماینده کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی روی این تیم از نزدیک نظارت ویژه ای داشته باشد تا گزارش های مستمری به اعضای کمیته ارائه شود.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی ادامه داد: اواخر مهرماه تیم ملی زنان روسیه به ایران خواهد آمد و چند دیدار تدارکاتی با این تیم انجام خواهیم داد تا تیم ملی فوتسال بانوان با آمادگی قابل قبولی در جام جهانی کوچک بانوان در برزیل که اواسط آذرماه برگزار می شود و تیم های پرقدرتی مانند پرتغال، برزیل و روسیه حضور دارند شرکت کند.

ترابیان دومین دستور جلسه تازه ترین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی را بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی عنوان کرد و افزود:دراین نشست درباره پیشرفت تیم ملی فوتبال ساحلی از زمان حضور اوکتایو بحث و گفت و گو شد.

وی ادامه داد: درهمین راستا مقرر شدجلسه ای با حضور مربیان تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام شود تا از نظرآنها هم بیش از پیش آگاه شویم و همانند چندسال اخیر سیرصعودی و رشد مناسب فوتبال ساحلی در کشور ادامه داشته باشد.

وی درخاتمه عنوان کرد: دراین جلسه همچنین درباره حضور خسوس در تیم ملی فوتسال نظرسنجی شد و مقرر شد پس از اینکه وی در اول سپتامبر(دهم شهریور) به ایران آمد قراردادش تا پایان جام جهانی 2016 کلمبیا منعقد و تمدید شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز