خبرگزاری کار ایران

محمد وکیلی:

ثابت می‌کنیم با این باخت حذف نمی‌شویم

تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین بازی خود از سری مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب تیم ملی لهستان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال محمد وکیلی سرمربی تیم ملی ایران اظهارداشت: به هیچ عنوان نباید بر این باور بود که این باخت عامل حذف و یا ضعف بودن تیم ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است.

وی افزود: همیشه بازی اول برای تیم‌ها سخت است. شاگردانم ست اول را خیلی خوب و قدرتمند شروع کردند ولی رفته رفته در دریافت دچار مشکل شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان یادآور شد: بازیکنان تیم ملی لهستان روز گذشته مقابل بلغارستان نیز عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و به خوبی با جو سالن آشنا بودند وبا تمرکز بالاتری کار را دنبال کردند.

وکیلی تصریح کرد: ست دوم ر ا نیز می‌توانستیم ببریم ولی در پوئن‌های حساس و پایانی شاگردانم دچار احساسات شدند. لهستانی‌ها روز فوق‌العاده خود را مقابل ما تجربه کردند به خصوص بازیکن شماره 12 آن‌ها با قدرت هرچه تمام برای تیمش امتیازآوری می‌کرد.

وی گفت: لهستانی‌ها از برد ایران آنقدر خوشحال شدند که گویی باورشان نمی‌شد قهرمان آسیا را با این نتیجه مغلوب کنند.ولی مطمئن باشید این تیم حذف و لهستان هم قهرمان نمی شود این گفته را در روزها و بازی‌های آینده ثابت خواهیم کرد.

کد خبر : ۲۹۷۵۲۴