خبرگزاری کار ایران

همزمان با قهرمانی نوجوانان جهان؛

قوانین‌نظارتی فدراسیون جهانی والیبال از آرژانتین اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۴۶

مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از روز گذشته با حضور 20 تیم در آرژانتین آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دراین دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با توجه به مصوبه فدراسیون جهانی جایگاه ناظر داوری در کنار دیگر ناظرین حاضر در مسابقات نیست.

طبق قانون جدید فدراسیون جهانی ناظر داوری دیگر نمی‌تواند در طول مسابقات از جایگاهی که ناظر مسابقه بر روی آن‌ می‌نشیند بازی را تماشا کند بلکه باید در جایگاه جدیدش که برای وی تعبیه شده کار نظارت خود را انجام دهد.

طبق قانون جدید فدراسیون جهانی والیبال ناظر داوری باید از جایگاهی که پشت سر داور اول روی زمین قرار داده شده است عملکرد قضاوت‌کنندگان را ارزیابی کند.

در این شرایط جدید ناظر داوری با تمرکز بالاتری بر رای‌های داور نظارت دارد و در صورت اعتراض هریک از تیم‌های شرکت کننده بهتر می‌تواند نظر دهد.

قرار بود این قانون در مسابقات‌جهانی 2015 اجرا شود و برای نخستین بار رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جایگاه ناظر داوری تغییر کرد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 16 تیم در آرژانتین برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در گروه C این رقابت‌ها با تیم‌های لهستان٬ بلغارستان٬‌ شیلی و چین‌تایپه همگروه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز