خبرگزاری کار ایران

پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی؛

سانداکاران برتر زنان و مردان مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۲۹۷۶۸۷

مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران برگزار شد که در جریان آن سانداکاران برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی، مبارزات حساس و نزدیکی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ووشوی ایران خود را به منظور حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان که آبان ماه به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی برگزار می شود، آماده می‌کند.

بر همین اساس امروز یکشنبه رقابت انتخابی با حضور مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، اعضای کادر فنی و با قضاوت داوران مطرح کشور برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر بخش ساندا مشخص شود.

رقابت های امروز از سطح کیفی بالایی برخوردار بود.

نتایج مبارزات از این قرار است:

ساندای زنان

در وزن 48 کیلوگرم، "ماریه قادری نژاد" دومین پیروزی خود مقابل "صغری ابراهیمی" را کسب کرد و فیکس شد.

در وزن 56 کیلوگرم، مبارزه حساسی بین "الهه منصوریان" و "هانیه قدرتی پور" برگزار شد. این دو سانداکار درحالی سومین مبارزه خود را برگزار کردند که هرکدام به یک پیروزی رسیده بودند. در رقابت امروز، الهه منصوریان پیروز شد و به عنوان نفر برتر این وزن لقب گرفت.

در وزن 60 کیلوگرم، "پرتو دارابی" و "صدیقه دریایی" رقابت کردند که دریایی دومین پیروزی خود را به دست آورد و به عنوان سانداکار برتر وزن مشخص شد.

پیش از این، "سهیلا منصوریان" در وزن 52 کیلوگرم، "شهربانو منصوریان"‌ در 65 کیلوگرم، "مریم هاشمی" در 70 کیلوگرم و "سمانه خجسته" در 75 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر اوزان خود معرفی شده بودند.

با این اوصاف هفت نفر برتر اوزان ساندای زنان مشخص شد تا با برگزاری اردوهای تمرینی، کادر فنی 3 سانداکار را به مسابقات قهرمانی جهان اعرام کند. طبق قوانین جهانی، هر کشور در بخش ساندای زنان تنها 3 سهمیه در مسابقات جهانی اندونزی دارد.

*ساندای مردان/

در وزن 56 کیلوگرم، "علی بختیاری" دومین برد خود را مقابل "مرتضی خدابنده" کسب کرد و فیکس شد.

در وزن 60 کیلوگرم، "فرود ظفری"‌ برابر "افشین سلیمی"‌ به برتری دست یافت تا دو سانداکار یک بر یک مساوی شده و کار به مبارزه سوم کشیده شود.

در وزن 65 کیلوگرم، "جعفر شیرزاد" دومین پیروزی خود مقابل "حمیدرضا شهابی" را جشن گرفت و نفر برتر وزن شد.

در وزن 70 کیلوگرم و مطابق انتظار‌"محسن محمدسیفی" مقابل "سعید فاضلی" پیروز شد تا با کسب دومین برد متوالی، فیکس شود.

در وزن 75 کیلوگرم، "محمدخدابنده لو" برابر "سجاد عباسی" بازنده شد.با این اوصاف سجاد عباسی با کسب دومین برد خود به عنوان سانداکار برتر معرفی گردید.

در وزن 80 کیلوگرم، "یزدان میرزایی" توانست در نخستین مبارزه این وزن "مجید هاشم بیگی" را شکست دهد.

در وزن 85 کیلوگرم: "امیر فضلی" به برتری مقابل "معین تقوی" دست یافت تا نفر فیکس شود.

در وزن 90 کیلوگرم نوبت به "حمیدرضا قلی پور"‌رسید تا با غلبه بر "حسن یوسفی" به عنوان سانداکار برتر وزن خود لقب بگیرد.

پیش از این "مسعود انصاری" در وزن 52 کیلوگرم و "آرمان بازیاری" در به اضافه 90 کیلوگرم به عنوان نفرات برتر وزن خود انتخاب شده بودند.

در بخش ساندای مردان و طبق قوانین فدراسیون جهانی هر کشور می تواند 5 سانداکار را اعزام کند که کادر فنی و مسوولان فدراسیون پس از برگزاری تمرینات و حضور در رویداد جام پارس، نفرات اعزامی خود را معرفی می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز