خبرگزاری کار ایران

دستیاران خارجی برانکو همسایه او بودند!

قلیچ: پرسپولیس با برانکو وقت تلف می‌کند / قرار گرفتن در قعر جدول برای ما فاجعه است!

دروازه‌بان پیشین‌ پرسپولیس ضمن انتقاد شدید از نحوه بازی این تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ، تنها مشکل پرسپولیس را برانکو عنوان کرد.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: از روز اول نسبت به انتخاب برانکو معترض بودم زیرا سبک مربیگری او به درد پرطرفدارترین تیم آسیا نمی‌خورد.

وی با بیان این‌که هواداران تنها از پرسپولیس برد می‌خواهند، افزود: من عاشق پرسپولیس هستم و حرف‌هایم را از سر دلسوزی می‌زنم. 12 سال گلر این تیم بودم و خوب می‌دانم بازی‌کردن در پرسپولیس چه افتخار بزرگی است.

قلیچ افزود: چرا باید گلر دوم فصل‌گذشته ملوان در چارچوب دروازه تیم بزرگی مثل پرسپولیس قرار بگیرد؟ مگر سرمربی نباید تیم را برای قهرمانی ببندد؟

پیشکسوت‌پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: به غیر از صادقی بقیه بازیکن‌هایی که به این تیم اضافه شدند، بسیار خوب و درجه یک هستند. مگر رامین رضاییان یک تنه راه‌آهن را در لیگ نگه نداشت؟ بهتر است به جای تخریب بازیکنان دنبال مشکل اصلی بگردیم.

وی ادامه داد: حیف این بازیکن‌ها که زیر دست برانکو کار می‌کنند. باور کنید هر چه پرسپولیس تابه‌حال گل زده روی حرکات انفرادی بوده و مربی دخالتی در آن نداشته است. وقتی طارمی همه را دریبل می‌زند و توپ را وارد دروازه می‌کند چه ربطی به برانکو دارد؟

قلیچ ضمن بی‌برنامه خواندن تیم برانکو گفت: فکر می‌کنم در این 3 بازی حدود 30 ضربه آزاد و کرنر هدر دادیم. با وجود اینکه ایستگاهی‌زن خوبی مثل رامین رضاییان داریم اما هیچ برنامه‌ای برای استفاده از توپ‌های ایستگاهی نداریم.

وی در ادامه به تقدیر از رامین رضاییان پرداخت و گفت: همه می‌دانند رامین یک بازیکن هجومی است. سئوال اینجاست چرا این بازیکن نباید هافبک‌راست بازی کند؟ نمی‌دانم برانکو با دور کردن رضاییان از دروازه چه هدفی در سر دارد.

پیشکسوت‌پرسپولیس تصریح کرد: شاید برانکو نمی‌داند دارد در کجا مربیگری می‌کند. ما پرطرفدارترین تیم آسیا بوده و هستیم و قرار گرفتن در قعر جدول برای ما فاجعه است.

قلیچ درباره دستیاران کروات برانکو گفت: فکر می‌کنم آنها از همسایه‌های برانکو در کرواسی بوده‌اند! به هر حال وقتی سرمربی دانش فنی پایینی داشته باشد شرایط همینی می‌شود که می‌بینید.

وی در پایان عنوان کرد: باید این نکته را اضافه کنم که باقری و قنبرپور از دوستان خوب بنده هستند و تنها مشکل من با سرمربی پرسپولیس است. به نظرم پرسپولیس با برانکو فقط وقت تلف می‌کند.

کد خبر : ۲۹۷۷۱۸